Reklamos apimtys internete išaugo 64 procentais

Reklamos apimtys televizijoje, lyginant 2007 ir 2008 metų devynių mėnesių rezultatus, išaugo 5,06 procento. Šiais metais televizijoje buvo ištransliuota 13,4 milijono sekundžių reklamos, 577 tūkstančiai reklaminių klipų. Per tris šių metų ketvirčius dažniausiai televizijoje reklamuotos produktų grupės - skalbimo priemonės, dantų pasta ir mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

Kaip praneša bendrovė „TNS Gallup", spaudoje reklamos apimtys keitėsi skirtingai. Laikraščiuose reklamos plotas 0,9 proc. sumažėjo, tuo tarpu žurnaluose reklamos apimtys išaugo daugiau kaip 13 procentų. Laikraščiuose buvo išspausdinta 21,3 milijono, žurnaluose - 7,7 milijono kvadratinių centimetrų reklamos. Spaudoje, neįskaitant klasifikuotos reklamos ir darbo pasiūlos skelbimų, didžiausius reklamos plotus užėmė valstybinių institucijų informacijos, savivaldybių bei prekybos tinklų reklama.

Šiais metais aktyviai augo radijo reklamos apimtys. Radijo stotys per šių metų sausį-rugsėjį transliavo 3,6 milijono sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 35 proc. reklamos daugiau negu pernai tuo pat laikotarpiu. Radijo stotyse dažniausiai skambėjo prekybos tinklų, populiarios muzikos koncertų bei socialinė „būk geras" reklama.

Šių metų sausio-rugsėjo mėnesiais internetas surinko net 64 proc. daugiau reklamos negu pernai tuo pačiu laikotarpiu. Internete dažniausiai reklamuojami buvo prekybos tinklai, paskolos, lizingo paslaugos ir mobiliojo ryšio operatoriai.

Didžiausi reklamuotojai:

1 PROCTER&GAMBLE
2 TELE2
3 OMNITEL
4 COCA-COLA
5 STUDIO MODERNA
6 RECKITT BENCKISER
7 MAXIMA LT
8 DANONE GROUP
9 BITĖ
10 LOREAL


Šiame straipsnyje: reklamos apimtysišaugo

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių