„Rail Baltica“ bus tiesiama per Marijampolę

Grįžti į straipsnį

JONAS

JONAS portretas
O kodėl ponai neatsiklausiate gyventojų ?, ar jie leis krovininiams ir greitaeigiams traukiniams vykti per patį miestą ? Nejaugi viskas bus daroma neatsiklausius gyventojų ? Tai jaučiu bus katastrofa valdininkams , ir nė vienas Marijampolės gyventojas neduos sutikimo , tiesti geležinkelį per miestą.

rr

rr portretas
Marijampolės gyventojų vietoje tikrai nesutikčiau, kad prekiniai sąstatai dieną naktį dundėtų miesto centre. Dabar ten traukinių eismas neintensyvus, nes geležinkelis yra tik viena vėžė - į vieną pusę Alytus, o į kitą pusę - Kaunas, bet kai paleis kilometro ilgio prekinius sąstatus...? Ar ne taip buvo, kai projektavo magistralės atkarpą Kalvarija - Kaunas? Paskaičiavo numanomus mašinų srautus ir nutarė, kad kelias automobiliams siauras taps tik po 20 metų, o jau dabar ten automobiliai neišsitenka, buvusias prognozes viršija dešimtis kartų.

Eriksonas

Eriksonas portretas
Važiuos vienas traukinėlis per savaitę tai kam tas aplinkelis ponai.

C

C portretas
Nu ir puiku, sveikas protas nugalejo.

Antanas nuo Ylakiu

Antanas nuo Ylakiu portretas
Geras sprendimas kad greitasis (180km/val.), trans-europinis traukinys "Rail Baltica" eis tiesiai per Marijampuoles miesta. 1. Svarbiausia kad tas pagreitins Lietuvai kaip valstybei ekonominiai suklesteti. 2. Igalins Karmelavos oro uosta pritraukti tarpkontinentinius prekinius liektuvus leistis Europos Logistiniame Centre Kaune. 3. Atves europietini keleivini gelezinkeli i Marijampuoles pati miesto centra kas pades paciai Marijampuolei suklesteti (turistiniai viesbuciai, restoranai, krautuves, investicijos, naujos darbo vietos, ir t.t.). Reikia sveikinti gabu, teisinga ir gera strategika ministra E. Masiuli! Valio.

Balynas

Balynas portretas
Tai kiek tų traukinių pravažiuos per dieną, kad reiks apeiti Marijampolę, keturi ar puspenkto ?

virgis

virgis portretas
JONAI,jei kiekvieno asilo gyventojo valstybe atsiklausines, tai Lietuvoje nei vieno projekto neigyvendins, nes visada atsiras debilu, kuriems kas nors nepatiks. Musu priesai to ir siekia. O traukiniu eismas dar ilgai nebus intensyvus, nes latviai ir estai rail -baltika net ir neprojektuoja, o Lietuvoje kroviniu mazai pervezama sia trasa. Su Lenkija prekyba daugiausia vyksta automobiliais. Ir aplamai vykdant tokius projektus ,zemes is savininku turi buti konfiskuojamos ir sumokama vidutine kaina ,o ne astronomine, is pirsto lauzta.

SUVALKAS

SUVALKAS portretas
ne zmogus,o Marijiempuole-ne miestas.Negali buti jokiu gincu del begiu tiesimo per miesteli- pamirso sovietmeti sitie zmogenai-kai be ju nuonones budavo nusprendziami stratrginiai klausymai.

Galerijos

Daugiau straipsnių