Prasta vasara „Kalnapiliui" nesutrukdė

Nepaisant vidutiniškų vasaros orų bei rinkos mažėjimo, „Kalnapilio-Tauro grupės" pardavimai šiais metais augo. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius bendrovė pardavė 64,2 mln. litrus alaus bei gavo 122,2 mln. litų pajamų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, bendrovės pajamos padidėjo penktadaliu.

Ypač sėkmingas bendrovei buvo liepos mėnuo, kai lyginant su praėjusių metų liepa, pajamos išaugo 29 proc.

Šių metų kovo pradžioje atnaujintas „Kalnapilio Grand" alus sulaukė ypač didelio pasisekimo - alaus pardavimai išaugo beveik penkis kartus. Per pusmetį nuo atnaujinimo buvo parduota 1 mln. litrų šios rūšies alaus.

„Prie bendrovės augimo prisidėjo mūsų aktyvi veikla ir diegiamos inovacijos. Siūlėme įvairias akcijas, o ypač didelio pasisekimo sulaukė vasaros žaidimas, kuriame buvo galima laimėti BMW automobilį. Joje dalyvavo rekordinis žmonių skaičius - net trečdalis milijono", - sakė bendrovės vadovas Valdas Tekorius.

Prie bendrovės augimo prisidėjo ir eksportas į užsienio šalis. Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius eksportuota šeštadaliu daugiau produkcijos nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Manoma, jog tam didžiausią įtaką turėjo dalyvavimas tarptautinėse alaus degustacijose ir konkursuose bei pelnyti prestižiniai apdovanojimai.


Šiame straipsnyje: kalnapilisTaurasalus

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių