Penktadienį „Omnitel“ klientai buvo likę be ryšio (atnaujinta 15 val.)

Penktadienio popietę telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ savo klientus visoje Lietuvoje paliko be  ryšio. Klientai negalėjo prisiskambinti vieni kitiems nuo maždaug 12 val. 40 min.

Klientų aptarnavimo centro konsultantė Greta informavo, kad dėl gedimo „Omnitel“ tinkle daliai vartotojų sutriko GSM ryšys. „Šią problemą sprendžiame. Labai atsiprašome už nepatogumus. Tikimės, kad valandos bėgyje ryšio kokybė sugrįš į buvusią būseną“, - sakė ji. Pasak konsultantės, ryšys daliai vartotojų sutriko visoje Lietuvoje.

Tai patvirtino ir „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė ; „Dėl sutrikimų „Omnitel“ tinkle daliai vartotojų visoje Lietuvoje nuo 12 val. 40 min. galimi balso ir SMS paslaugų sutrikimai. Šiuo metu problema yra sprendžiama, apie problemos išsprendimą informuosime“.

Po maždaug pusantros valandos nepatogumų, apie 14 val. 20 min., „Omnitel“ ryšys atsirado.

D.Selickaitė informavo, kad paslaugų teikimas buvo sutrikęs dėl gedimo vienoje komunikacijėje stotyje. Gedimas joje buvo pašalintas 14 val. 15 min.


Šiame straipsnyje: Omnitelmobilus ryšys

NAUJAUSI KOMENTARAI

ou

ou portretas
jau atsigavo. ka tik

uzkniso

uzkniso portretas
bet 2 val. kaip be ranku laike, ar ne per daznai?

kaunietis

kaunietis portretas
Aš verslo reikalais priskambint negalėjau.. sugadino darbo diena!
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių