Pasirašytas susitarimas dėl „airBaltic“ finansavimo ir valdymo

Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic“ akcininkai ir pagrindiniai kreditoriai pasirašė susitarimą dėl „airBaltic“ tolesnio finansavimo ir valdymo.

Susitarimą pasirašė susisiekimo ministras valstybės vardu, privati akcininkė „Baltijas aviacijas sistemas“ (BAS), bankai „Latvijas Krajbanka“, „Snoras“ ir „Investbank“, bendrovės „Taurus Asset Management Fund Limited“, „Transatlantic Holdings Company S.A.“ ir „KD Jet“.

Apie tai pirmadienį vakare sušauktoje spaudos konferencijoje pranešęs susisiekimo ministras Uldis Augulis pabrėžė, jog šiuo dokumentu išsklaidytos visos abejonės dėl „airBaltic“ mokumo.

Latvijos vyriausybės konsultantės „airBaltic“ problemoms spręsti - bendrovės „Prudentia“ vadovas Karlis Krastinis spaudos konferencijoje sakė, kad „airBaltic“ akcininkai, vadovaudamiesi šiuo susitarimu, proporcingai investuos beveik 100 mln. latų: iš pradžių - 30 mln. latų (valstybė - 16 mln. latų, BAS - 14 mln. latų), vėliau - iškart arba dviem etapais - dar apytikriai 70 mln. latų.

Pasak U.Augulio, „airBaltic“ 16 mln. latų iš valstybės sulauks ne vėliau kaip spalio 14-ąją, po kai kurių sąlygų įvykdymo, įskaitant pareiškimo Rygos teismui dėl teisinės apsaugos atsiėmimą, 59,1 tūkst. akcijų apmokėjimą, vadovaujantis 2010 metų balandžio 30 dienos akcininkų susirinkimo sprendimu, Bertolto Flicko pasitraukimą iš „airBaltic“ valdybos, naujos trijų narių valdybos suformavimą, naujos redakcijos įstatų patvirtinimą.

Susitarimas taip pat numato 2010 metų balandžio 30 dienos „airBaltic“ akcininkų sutarties anuliavimą, naujos tarybos rinkimą, „airBaltic“ prekės ženklo grąžinimą bendrovei „airBaltic“ ir jo užstatymą valstybės naudai.

Siekiant užtikrinti „airBaltic“ įsipareigojimų BAS vykdymą, bus konsoliduotos „airBaltic“ ir BAS antrinės įmonės.

Vieno pagrindinių „airBaltic“ kreditorių - Lietuvos „Snoro“ valdomo „Latvijas Krajbanka“ valdybos pirmininkas Ivaras Prieditis pranešė, jog restruktūrizuotos bendrovei „airBaltic“ suteiktos paskolos - tiek sindikuotos, tiek ir pavienės.

K.Krastinis pridūrė, jog naujoji valdyba ir taryba spręs, kurių iš dabartinių 80-ies "airBaltic" maršrutų vertėtų atsisakyti, kad bendrovė būtų rentabili ir plėstųsi.
„airBaltic“ skraidina iš Rygos, Vilniaus, Talino ir kai kuriais Suomijos vidaus maršrutais.

Šiandien planuojamas „airBaltic“ akcininkų susirinkimas gali įgyvendinti dalį U.Augulio išvardintų sąlygų.

Valstybė valdo 52,6 proc., BAS - 47,2 proc. „airBaltic“ akcijų.


Šiame straipsnyje: air balticoro linijos

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių