„Omnitel“ ir „Tele2“ reklamos klaidina vartotojus

Konkurencijos taryba, siekdama užkirsti kelią galimam vartotojų klaidinimui, įpareigojo mobiliojo ryšio paslaugų bendroves "Omnitel" ir "Tele2" pakoreguoti arba išvis nutraukti kai kurias reklamas.

Pasak Konkurencijos tarybos vyriausiojo specialisto Aurimo Jankausko, reklamomis taryba susidomėjo gavusi "Omnitel" ir "Tele2" skundus. Operatorės skundė viena kitą, pirmadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Mūsų nuomone, kai kurios reklamos yra galimai klaidinančios vartotoją, todėl pasiūlėme jas pakoreguoti. Nuo rugpjūčio jos buvo pakeistos arba išvis nustotos naudoti. Baudų įmonėms neskirta, apsiribota įspėjimais", - sakė A.Jankauskas.

"Tele2" buvo įpareigota nutraukti arba pakeisti reklamą "perėjusieji į "Tele2" tinklą gauna 40 proc. mažesnę sąskaitą". Bendrovė į Konkurencijos tarybos siūlymą atsižvelgė ir reklaminį teiginį pakeitė - dabar jis skelbia, kad vartotojai, perėję į "Tele2", mano, jog jų sąskaitos sumažėjo 40 procentų.

Be to, taryba žodžiu įspėjo "Tele2" dėl jos reklaminių šūkių: "Mažiausios kainos garantija" ir "Pildyk pigiausia".

"Omnitel" įpareigota pakeisti reklamą "Didžiausia 0 centų bendruomenė". Anot A.Jankausko, bendrovė nepateikė įrodymų, kad jų tinkle daugiausia vartotojų gali šnekėti už 0 centų, todėl atsižvelgdama į tarybos pastabas šią reklamą nutraukė.


Šiame straipsnyje: Omniteltele2vartotojai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių