„Omintel“ įvaizdžio keitimas atsiėjo 250 mln. Švedijos kronų

Grįžti į straipsnį

qaw

qaw portretas
Ne spalva lemia klientų požiūrį, o konkretus darbas.

Sana

Sana portretas
skaičiau tą straipsnį popierinaime variante, tenai net komentaras Tomas Vilimantas("Synergy effect" vadovas, "Seed group" atsovas) komentuoja Omnitel pasikeitimą nauja spalva. dar turinčio tokias pareigas taip komentuoti...net graudu pasidarė :) 12 klasės mokinys, manau, daugiau apie šia bendrovę papasakotų nei jis.. jo kementaras ("Synergy effect" vadovas, "Seed group" atsovas): "Galime atrasti sąsajų tarp "Omnitel" naujos spalvos ir Kedžio įvaizdžio"...siekiant palankios vartotojų nuomonės... čia galėtų tą kometarą žurnalistai pridėti prie "klausimėlio" rubrikos ir nesąmonių. jei žmogus nežino kas yra Omnitel ir kokiai tarptautinei grupei priklauso ši kompanija ir kokia strategija, tai gal geriau ir nedėti tokių veidų...žmogus tik sau "ne kokią reklamą pasidarė" ir šiaip..as Omnitel klientė, bet tokio staripsnio pavadinimo... trūksta matosi profesionalumo dienraštyje..

Jonis

Jonis portretas
Tik visiski neismaneliai gali diskutuoti apie spalvas, tuo tarpu paprastam klientui svarbiausia yra rysio paslaugu kokybe

Galerijos

Daugiau straipsnių