Mėsos įmonės sulaukė įspėjimo ir iš Konkurencijos tarybos

Mėsos perdirbimo įmonės, reklamavusios vaikiškus produktus, sulaukė ir Konkurencijos tarybos dėmesio. Dėl Reklamos įstatymo pažeidimų joms skirti įspėjimai.

Konkurencijos taryba išnagrinėjo Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos pateiktą informaciją dėl galimo Reklamos įstatymo nuostatų pažeidimo ir priėmė nutarimą dėl mėsos gaminių reklamos, nurodančios jų priskyrimą vaikiškų produktų grupei, neatitikimo Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams.

Konkurencijos tarybos nutarimu, už Reklamos įstatymo pažeidimus bendrovėms „Biovela“, „Delikatesas“, „Krekenavos agrofirma“, „Utenos mėsa“ ir „Vigesta“ skirtos administracinės nuobaudos – įspėjimai. Šios bendrovės įpareigotos nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą.

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba atliko tikslinius patikrinimus, kurių metu buvo ištirta daugiau nei 30 pavadinimų vaikams skirtų mėsos gaminių, pagal nuorodas priskirtų vaikiškų produktų grupei (su nuorodomis „Vaikiškas“, „Vaikams“, teiginiais „Tinka vartoti vaikams vyresniems kaip 3 metai“ ir pan.). Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos inspektoriai tikrino gamyboje naudotų žaliavų kokybę, receptūras, mėsos gaminių kokybės laboratorinių tyrimų rodiklius.

Patikrinimų metu buvo nustatyta, kad kai kurie gaminiai savo sudėtimi iš esmės nesiskyrė nuo kitų tos pačios grupės mėsos gaminių, neturėjo jokių išskirtinių savybių. Jie skyrėsi tik pavadinimu („vaikams“, „vaikiškas“), paveikslėliais ar pakuotėmis, o jų gamybai buvo naudojami tie patys prieskoniai, maisto priedai ir žaliavos (neretai net vienodomis proporcijomis kaip analogiškos grupės kitų mėsos gaminių gamybai).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių