Mažiau skundžiamasi dėl maisto kokybės

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba per šių metų pirmąjį pusmetį gavo 30 proc. mažiau vartotojų pranešimų (skundų) nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, tačiau vartotojų skundų pagrįstumas padidėjo 4 proc.

Per pusmetį gauti ir ištirti 1 tūkst. 59 vartotojų skundai dėl nekokybiškų maisto produktų arba su maistu susijusių paslaugų teikimu, iš jų 447 skundai (42 procentai) pasitvirtino.
Pagrįstai vartotojai skundėsi dėl higienos, netinkamo maisto produktų ženklinimo, dėl pasibaigusių vartoti terminų, saugos.

Daugiausiai vartotojai skundėsi dėl mėsos ir mėsos gaminių - 71, viešojo maitinimo patiekalų - 66 (47 atvejais mažiau nei pernai tuo pačiu metu), žuvų ir žuvininkystės produktų - 57 (12 atvejų daugiau nei pernai), vaisių ir daržovių - 44 (13 atvejų daugiau), pieno ir pieno gaminių - 37 (14 atvejų mažiau), viešai tiekiamo geriamo vandens - 13 (6 atvejais daugiau nei pernai).

Daugiausiai vartotojų skundų gaunama ir ištiriama didžiuosiuose šalies miestuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, o daugiausiai vartotojų skundų pasitvirtino Palangos mieste.

295-iems pažeidėjams inspektoriai paskyrė baudas, 38 įmonės įspėtos.

Pasak specialistų, vis daugiau vartotojų sužino apie maisto produktų saugos, kokybės bei ženklinimo reikalavimus, apie savo teises įsigijus netinkamos kokybės maisto produktą ar paslaugą, apie tai kur galima kreiptis dėl vartotojų teisių gynimo, žmonės tampa vis reiklesni maisto produktų kokybei.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių