„Maximos" apyvarta išaugo trečdaliu

„Maximos" grupės apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 proc. ir pasiekė daugiau kaip 7,3 mlrd. litų. Tai beveik 1,65 mlrd. litų daugiau nei per tą patį laikotarpį 2007 metais. Tačiau, kaip ir tikėtasi, bendrovės šių metų trečiojo ketvirčio apyvarta, lyginant su šių metų antruoju ketvirčiu, sumažėjo 0,4 proc.

„Dar metų viduryje prognozavome, kad vartojimas visose Baltijos šalyse lėtės ir kad daugeliui verslo sektorių, tuo pačiu ir mažmeninės prekybos rinkai įtaką turės ekonomikos atokvėpis. Šias nuojautas sustiprino ir visose Baltijos šalyse atliktas vartotojų nuomonės tyrimas, kurio duomenimis, ekonominės situacijos pablogėjimas pakeis daugelio vartotojų apsipirkimo prekybos centruose įpročius", - sako bendrovės generalinis direktorius Gintaras Marcinkevičius.

Pasak G.Marcinkevičiaus, siekdama sumažinti ekonomikos lėtėjimo pasekmes įmonei ir pirkėjams, „Maxima" peržiūrėjo savo investicijas ir plėtros etapus. Bendrovė atidarė mažiau parduotuvių, nei planavo metų pradžioje, pradėjo įgyvendinti struktūrinius pokyčius, taip pat parengė efektyvaus apsipirkimo programą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių