„Linomeda“ ketina įsitvirtinti JAV ir vokiškai kalbančiose šalyse

Lietuviškas lino gaminių prekių ženklas "LinenMe" atidaro ekspozicijos saloną didžiausiame pasaulyje dizaino centre "Merchandise Mart" Čikagoje.

Šis prekių ženklas priklauso Plungės įmonei "Linomeda" - ji pirmoji Rytų Europos bendrovė, įsikūrusi "Merchandise Mart" centre, pirmadienį informuoja "Verslo žinios".

"Vien jau buvimas tame centre atveria daug durų JAV rinkoje ir tai savaime reiškia pripažinimą bei kokybę" sako šeimos bendrovėje "Linomeda" atsakinga už produkcijos pardavimą ir "LinenMe" prekių ženklo įkūrėja Inga Lukauskienė, pranešanti, kad vienas iš bendrovės tikslų - įsitvirtinti vokiškai kalbančiose šalyse.

Šiuo ženklu žymimi lietuviško lino produktai - staltiesės, servetėlės, patalynė, vonios ir virtuvės aksesuarai, kuriuos "Linomeda" parduoda išskirtinai internetu.

Ji teigia, kad JAV rinkoje "Linomeda" dirba apie 10 metų, mat vykdė stambių kompanijų užsakymus. Šiemet bendrovė nori JAV rinkoje įtvirtinti "LinenMe" prekių ženklą.

"Merchandise Mart" dizaino centre bendrovės ekspozicijos salonas įsikurs bent penkeriems metams. Pradinė investicija - apie 0,5 mln. litų. Dalį reikiamų lėšų įmonė gavo kaip paramą iš Europos Sąjungos.

Prieš kelias savaites įmonė pradėjo pardavinėti ir "LinenMe" ženklu pažymėtus drabužius.

Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius "Linomedos" apyvarta jau beveik siekia 2 mln. litų ir yra 59 proc. didesnė nei tuo pat metu pernai.

"Linomedos" pajamos pernai siekė 3 mln. litų, o gaminių su "LinenMe" prekių ženklu parduota už 1 mln. litų.

Bendrovėje dirba apie 50 žmonių - jų skaičius priklauso nuo sezono.


Šiame straipsnyje: linomedaLinasJAV

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių