Lietuvos vartotojų nuotaikos gerėja

Lietuvos vartotojų nuotaikos gerėja, teigia tyrimų bendrovė RAIT, nuo praėjusių metų gegužės skelbianti vartotojų nuotaikos indeksą.

Balandžio mėnesį, palyginti su kovu, vartotojų nuotaikos indeksas pakilo septyniais procentiniais punktais ir buvo minus 16 - tai reiškia, kad 16 proc. buvo daugiau neigiamai nei teigiamai nusiteikusių žmonių, tyrimo rezultatus, teigia RAIT.

Prieš metus nuotaikos indeksas buvo minus 27, praėjusių metų gruodį - minus 29.

"Vartotojų nuotaikos indekso kilimas labai teigiamas ženklas, leidžiantis prognozuoti ir vartojimo atsigavimą. Pastebime, kad paskutiniais mėnesiais mažėja pesimistiškai nusiteikusių gyventojų skaičius, nors jie nepereina į manančiųjų, kad situacija gerės pusę, tačiau pradeda situaciją vertinti neutraliai mano kad situacija nesikeis, bus tokia, kokia yra dabar", - pranešime cituojama RAIT valdybos pirmininkė Inga Nausėdienė.

Balandžio mėnesį, palyginus su kovu, toliau mažėjo žmonių ketinančių mažinti savo šeimos išlaidas ir vartojimą (atitinkamai 33,2 proc. ir 41 proc.).

Optimistiškiausios nuotaikos pastebimos tarp jaunimo (15-24 metų), moksleivių, studentų bei tarp aukštąjį išsimokslinimą įgijusių bei didesnes nei vidutines pajamas (daugiau nei 1,1 tūkst. litų vienam šeimos nariui per mėnesį) turinčių gyventojų.

Pensininkai bei bedarbiai situaciją vertina pesimistiškiausiai.

Vartotojų nuotaikos indeksas matuoja vartotojų gyvenimo kokybės, materialinės padėties bei vartojimo pokyčius. RAIT vartotojų nuotaikos indeksą skaičiuoja kiekvieną mėnesį, apklaususi 1000 Lietuvos gyventojų.


Šiame straipsnyje: pirkėjaiprekybakrizė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių