„Lietuvos draudimas" atidaro naujus aptarnavimo skyrius

„Lietuvos draudimas" atidaro penkis naujus klientų aptarnavimo skyrius, įsikūrusius didžiausiuose prekybos centruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šiuo metu visoje Lietuvoje veikia 89 bendrovės klientų aptarnavimo padaliniai.

„Naujus skyrius nusprendėme atidaryti stengdamiesi priartėti prie klientų ir tobulinti mūsų aptarnavimą. Jie atidaromi didžiuosiuose prekybos centruose, nes ten mūsų klientai galės naudotis draudimo paslaugomis jiems patogiu laiku", - sakė „Lietuvos draudimo" valdybos pirmininkas Kęstutis Šerpytis.

Pasak jo, naujųjų bendrovės skyrių darbo laikas bus ilgesnis nei įprastai - jie veiks kaip ir prekybos centrai nuo 10 iki 21 val., taip pat savaitgaliais ir švenčių dienomis.

Naujieji klientų aptarnavimo skyriai iš kitų išsiskiria savo šiuolaikišku dizainu. Šiuose skyriuose gyventojai galės įsigyti automobilių ir kelionių, būsto bei namų turto draudimo polisus, apsidrausti nuo nelaimingų atsitikimų ir kitų rizikų, pasinaudoti e. draudimo terminalu.

Bendrovė jau atidarė naujus aptarnavimo skyrius Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose", taip pat prekybos ir laisvalaikio centre „Mega". „Lietuvos draudimas" į naujų kliento aptarnavimo skyrių įrengimą investavo apie pusę milijono litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių