Lietuviai į viešąjį transportą persėda nenoriai

Lietuvoje kelionės automobiliu tampa vis brangesnės – degalų kainos per pastaruosius trejus metus Lietuvoje padidėjo maždaug 44 procentais. Tačiau, pasak SEB banko šeimos finansų ekspertės Julitos Varanauskienės, Lietuvos gyventojai blogėjant ekonominei situacijai neskuba asmeninio automobilio iškeisti į viešąjį transportą.

Statistika rodo, kad priemiestinio ir miesto transporto paslaugas teikiančių įmonių pajamos per trejus sunkmečio metus sumažėjo maždaug penktadaliu.

Remiantis „Eurobarometro“ duomenimis, matyti, kad keliaudami lietuviai pirmenybę teikia asmeniniam automobiliui (44 proc.). Viešąjį transportą renkasi maždaug 30 proc., o važiuoja dviračiu arba vaikšto pėsčiomis apie 23 proc. šalies gyventojų.

Įveikti didesnį atstumą viešuoju transportu ne visada pigiau negu asmeniniu automobiliu, ypač jei tuo pačiu automobiliu keliauja keli asmenys.

Vis dėlto iškeisti nuosavą automobilį į miesto transportą ne visiems tinkamas sprendimas, dažniausia dėl nepatogių tvarkaraščių ir maršrutų.


Šiame straipsnyje: viešasis transportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

piliete

piliete portretas
Pirmiausia is valdzios atimam masinas ir persodinam i viesaji transporta [seniunija ,savivaldybe,ministerijas,seima ir kitas valdiskas imones],pageres kokybe ir i biudzeta daugiau pinigu surinksim

666

666 portretas
cha cha cha , ekspertes :)))) cha cha cha . o isvykusius iskaiciavo i savo ekspertize :)))) , aisku kad ne , taigi ekspertize kaip ir eksperte lygi O

m

m portretas
kada susisiekimas bus kaip uzsieni tai tikrai pagalvosiu nes is klaipedos i vilniu traukiniu vaziuoti 5 valandas tai tikrai daug laiko uztrunka o autobusais tai tikra kancia aisku jei mieste gyveni centrinese gatvese tai gerai bet jei tenka su persedimais tai tikrai nepatogu.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių