Lėktuvų bilietų pardavė triskart daugiau

Kelionių agentūra „BPC Travel“ per devynis šių metų mėnesius pagal parduotų lėktuvų bilietų skaičių pakilo į trečiąją vietą tarp visų kelionių agentūrų Lietuvoje. Augo tiek bendrovės valdomo portalo „Skrisk.lt“, tiek ir agentūros atstovybių tinklo bilietų pardavimai.

Bilietų rezervacijų skaičius internetiniame portale „Skrisk.lt“, lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai, padidėjo 37 kartus, o internetu parduodamų bilietų rinkoje „BPC Travel“ valdomas portalas iškopė į antrąją vietą.

„Nuo šių metų vasario mėnesio internetinio bilietų pardavimų portalo „Skrisk.lt“ vystymui skyrėme nemažas investicijas. Tačiau nors pardavimų augimas, siekiantis beveik 40 kartų, yra išties įspūdingas, šiais rodikliais neapsiribosime“ - teigia „BPC Travel“ valdybos pirmininkas Gvidas Aukštuolis. 

Bendrovės prekyba lėktuvų bilietais augo ne tik internetu, bet ir per atstovybių tinklą – lyginamuoju laikotarpiu ji išaugo daugiau nei 82 proc, o agentūros užimama dalis šioje srityje padidėjo iki 8 proc.

“Per pirmus 9 šių metų mėnesius tiesioginiai „BPC Travel“ pardavimai agentūros atstovybių tinkle augo daugiausiai iš visų, tuo tarpu daugumos kitų bendrovių net smuko” - pažymi G. Aukštuolis.

Bendras įmonės parduodamų lėktuvų bilietų kiekio augimas, skaičiuojant pardavimus internetu ir agentūros atstovybių tinkle, šiuo laikotarpiu sudarė  per 300 proc. „BPC Travel“ atitinkamai pardavė dešimtadalį visų Lietuvoje parduotų lėktuvų bilietų ir pagal šį rodiklį tapo trečiąja šalyje.

Remiantis šiais skaičiavimais, „BPC Travel“, aplenkdama kelionių agentūras „Baltic Clipper“ ir „Wrislit“, parduotų lėktuvų bilietų skaičiumi nusileidžia tik UAB „Interneto partneris“ ir „West Express“, pagal šį rodiklį atitinkamai užimančias pirmąją ir antrąją vietas.


Šiame straipsnyje: BPC Travel,lėktuvo bilietas

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių