Konkrečios datos uoste dėl dvišalių įsipareigojimų neliko

Klaipėdos uosto plėtojimo tarybai nepritarus uosto direkcijos parengtiems investicijų dvišalių sutarčių metmenims, nebeliko ir aiškaus termino, nuo kada tokios sutartys galėtų įsigalioti.

Uosto bendrovės kritikuoja sutarties projektą, nes įžvelgia jame daug trukumų, rašo "Verslo žinios".

Uosto direkcija siūlė derybas dėl dvišalių sutarčių su asociacijomis ir krovos įmonėmis pratęsti iki birželio vidurio ir tada teikti ministerijai. Planuota, kad tokios sutartys galėtų įsigalioti nuo liepos mėnesio. Tačiau uosto plėtojimo tarybos posėdyje uostininkai tam nepritarė.

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) siūlo šiemet atsakingai padirbėti šiuo klausimu, kad nauja tvarka galėtų įsigalioti nuo 2012 metų. Bendrovės sutarties projekte nurodo nemažą jų atsakomybę - tiek dėl investicijų, tiek dėl garantuotų krovinių srautų, bet pasigenda konkretesnės pačios uosto direkcijos atsakomybės.

"Yra apibrėžta užsakovo atsakomybė, bet nėra visapusiškai apibrėžta ir sukonkretinta uosto direkcijos atsakomybė, ji labai "išplauta", - pabrėžė koncerno "Achemos grupė" prezidentas Bronislovas Lubys.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių