Kokybiškiausiai reklamavosi „Tele2", „Omnitel" ir „Švyturio-Utenos alus", parodė žurnalo „Valstybė" atlikta apklausa.  

32,75 proc. apklaustų reklamos ekspertų teigė, kad, jų nuomone, kokybiškiausiu projektu laikytinas „Tele2" projektas „Vaiko širdelė". Antroje vietoje liko „Omnitel" savireklama (25,8 proc.), trečioje - „Švyturio-Utenos alaus" savireklamos projektai (13,79 proc.), ketvirtoje - bendrovės „Coca-Cola HBC Lietuva" produktų reklama (6,89 proc.), penktoje - „Iki" reklaminiai projektai ekologijos ir jaunimo  tematika (5,17 proc.).

Siekdamas sužinoti, kurios įmonės reklaminę kampaniją jie vertina kaip kokybiškiausią, žurnalas apklausė 200 rinkodaros bei reklamos specialistų, dirbančių didžiausiose Lietuvos verslo įmonėse ir reklamų agentūrose. 


Šiame straipsnyje: reklamakokybė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių