Kinija - pagrindinė japonų produkcijos pirkėja

Išstūmusi JAV Kinija tapo didžiausia Japonijos produkcijos vartotoja. Sumažėjusi Jungtinių Valstijų vartotojų perkamoji galia leido Japonijai sustiprinti savo pozicijas Azijoje, o Japonijos prekiniai ženklai, ypač „Honda" gavo progą užkariauti rinką.

„The Daily Telegraph" praneša, kad Japonijos eksportas į Kiniją liepos mėnesį išaugo beveik 17 procentų, tuo tarpu į JAV eksporto apimtys sumažėjo iki 11 procentų.

Japonija Kinijos rinkoje pardavė produkcijos už 1,29 trilijono jenų. Pirmą kartą šis skaičius viršija į JAV eksportuotos produkcijos apimtis.

Japonijos ekonomika laikoma antra pagal dydį pasaulyje: nors visi požymiai rodo, kad šios šalies pramonė atsigauna, visgi antrąjį ketvirtį Japonija dar išgyveno nuosmukį dėl sumažėjusios pasaulio gyventojų perkamosios galios.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių