Kas mėnesį internete perka 17 proc. lietuvių, dažniausiai vadovai

Šiuo metu Lietuvoje daugiau nei penktadalis, t.y. 21 proc. šalies gyventojų bent kartą pirko prekes ar paslaugas internete. Per pastaruosius dvejus metus elektroninėje erdvėje perkančių žmonių skaičius Lietuvoje išaugo beveik dvigubai, t. y. 73 proc., rašoma pranešime spaudai.

Bent kartą per mėnesį internete perka 17 proc. Lietuvos gyventojų, o aktyviausi pirkėjai – vadovaujančias pareigas užimantys gyventojai. Tai parodė tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė „TNS LT“.

„Perkančių internete gyventojų skaičius mūsų šalyje vis dar yra neaukštas. Pavyzdžiui kaimyninėje Estijoje pirkėjų internete yra dvigubai daugiau, t.y. 44 proc. šalies gyventojų. Tačiau Lietuvoje pastebima tendencija, kad elektroninis pirkimas tampa reguliaresnis. Įdomu ir tai, kad net 97 proc., elektroninėje erdvėje perkančių žmonių teigia, kad, prieš ką nors įsigydami, informacijos apie prekę ar paslaugą ieško internete. Tikėtina, kad čia svarbiausią vaidmenį jiems apsisprendžiant atlieka socialinėje medijoje esantys komentarai ir rekomendacijos“,– teigia „TNS LT“ direktorius Gytis Juodpusis.

Daugiausia perkančiųjų internete yra tarp 20-39 metų amžiaus Lietuvos didmiesčių gyventojų, turinčių aukštąjį išsilavinimą ir aukštas pajamas. Vertinant pagal užsiėmimą, aktyviausi pirkėjai internete yra vadovai, kurių beveik pusė, t. y. 49 proc. prekes ir paslaugas įsigyja būtent elektroninėje erdvėje.

Dažniausiai Lietuvos gyventojai internete perka bilietus į renginius – 32 proc., drabužius, batus ir aksesuarus – 32 proc., buitinę ir elektroninę techniką – 21 proc. Rečiausiai mūsų šalies pirkėjai elektroninėje erdvėje renkasi maistą, baldus ir interjero detales.

Nors absoliuti dauguma – 89 proc. – perkančiųjų internete kasdien naudojasi internetu, 74 proc. el. pirkėjų kasdien galima pasiekti ir per televiziją, 46 proc. - per radiją. Tuo tarpu  spaudos skaitymas tarp el. pirkėjų nėra populiarus: 23 proc. teigia kasdien skaitantys  laikraščius ir 15 proc. - žurnalus. Daugiau nei pusę – 51 proc. – el. pirkėjų kasdien galima pasiekti socialinių tinklų svetainėse.

Tyrimas atliktas 2011 m. žiemą, jo metu apklausti 1667 respondentai nuo 15 iki 74 metų amžiaus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Salva

Salva portretas
Pirkti internete galima,tačiau ne viską.daug kas priklauso nuo pardavėjo sąžinės.Puikią buitinę techniką pirkau prieš ketverius metus iš SANITEX.Gero pardavėjo vardą pateisino SENUKŲ e-parduotuvė,apatinio trikotažo e-parduotuvė Lilu.Reikia vengti privačių asmenų e-parduotuvių ,ypač rūbų.Pirkau e-parduotuvėse UNDINĖLĖ,PASIPUOŠK.Mokėjau nebrangiai,tačiau gauti rūbai verti gal net penkis kartus mažesnės kainos,nei sumokėjau.Kokybė siaubinga,viskas kreiva,neatitinka reklamos.DĖVĖTI GALIMA TIK PO DIDELIO PERSIUVIMO.Viena suknelė netinka net grindims plauti.Manau,kad pardavėjas turi turėti sąžinę,Malonia nuteikė KAVOS BANKO,DELONOS E-parduotuvių paslaugos.

algis

algis portretas
bent jau kai as uzsisakau prekes is varle.lt parduotuves ir man atveza i namus ir taip sumoku, tai man cia geriausias variantas
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių