Japonijos „Mitsui & Co.“ dairosi kelio per Klaipėdos uostą

Prekyba, logistika ir kitomis veiklomis užsiimantis Japonijos koncernas "Mitsui & Co." domisi galimybe šaldytus produktus iš Pietų Korėjos į Uzbekistaną vežti per Klaipėdą - per mėnesį uoste papildomai būtų kraunama apie 200 konteinerių.

Uosto atstovų teigimu, planuojamas krovinių kiekis Klaipėdos uostui būtų reikšmingas, o ateityje tikimasi ir kitų to paties koncerno krovinių, antradienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Klaipėdos uostas turi visą reikalingą techninę bazę ir patirties aptarnauti šiuos krovinius, tačiau dėl ekonominės savikainos analizuojamos Rygos ir Talino galimybės. Konkurencija yra didelė, bet Klaipėdos uostas yra rimtas konkurentas ir turi nemažai šansų būti išrinktas strateginiu partneriu šio koncerno kroviniams aptarnauti", - sakė bendrovės "Navalio jūrų agentūra" direktorius Armantas Jokūbaitis.

"Navalio jūrų agentūra" su "Mitsui & Co" derasi dėl koncerno krovinių aptarnavimo ir tolesnio transportavimo.

Anot A.Jokūbaičio, kol kas planuojamas per Klaipėdą vežti šaldytos produkcijos kiekis nėra didelis, tačiau kalbama apie metinį kontraktą. Japonijos koncerno atstovai Klaipėdos uoste lankėsi ne tik konteinerių terminaluose, jie susipažino ir su įmonės Klaipėdos jūrų krovinių kompanija galimybėmis.

"Gabenant vieną krovinio rūšį ekonomiškai naudinga per tą patį uostą nukreipti ir kitus krovinius, tad yra tikėtina, kad Japonijos koncernas per Klaipėdą gali krauti ir biriuosius, generalinius krovinius. Todėl jie norėjo gauti maksimalią informaciją apie Klaipėdos uostą", -sakė A.Jokūbaitis.

Kol kas per Klaipėdos uostą fragmentiškai keliauja nedidelis Japonijos krovinių kiekis.


Šiame straipsnyje: uostaskroviniai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių