„Ivo Nikkolo" stiprina pozicijas Baltijos šalyse

Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Group" plečia prekės ženklo „Ivo Nikkolo" geografiją - savaitgalį atidaryta pirmoji premium moteriškų drabužių tinklo parduotuvė Latvijos sostinėje Rygoje. Iki metų pabaigos duris atvers dar dvi naujos tinklo parduotuvės Lietuvoje - Vilniuje ir Klaipėdoje.

Pasak „Baltika Group" valdybos pirmininko Meelio Milderio, vėstanti Baltijos šalių ekonomika „Ivo Nikkolo" plėtros planų kol kas nekoreguoja. Perspektyvoje „Ivo Nikkolo" tinklą ir įtaką ketinama plėsti ne tik Baltijos šalyse, bet ir kitose centrinės ir Rytų Europos rinkose.

„Stabiliai augantys „Ivo Nikkolo" pardavimai Lietuvoje ir Estijoje leidžia puoselėti optimistinius verslo planus. Patirtis rodo, jog sektorius, kuriame dirba „Ivo Nikkolo", nėra labai jautrus ekonominiams svyravimams. Pavyzdžiui, Lietuvoje balandžio-liepos mėnesiais pardavimai dviejose „Ivo Nikkolo" parduotuvėse išaugo 45 proc. (iki 1,14 mln. litų) palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu", - sako M.Milderis.

Mados prekės ženklą „Ivo Nikkolo" „Baltika Group" įsigijo 2006-ųjų pabaigoje. Šiuo metu veikia septynios tinklo parduotuvės: 4 Estijoje, 2 Lietuvoje ir viena Latvijoje.

Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Grоup" valdo „Ivo Nikkolo", „Monton", „Mosaic" ir „Baltman" drabužių prekės ženklus. Šiuo metu bendrovei priklauso 125 parduotuvės Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių