Per išpardavimus „Akropolių“ apyvarta padidėjo pustrečio karto

"Akropolis" skaičiuoja, kad per praėjusį šeštadienį trijuose šalies miestuose vykdytą nuolaidų akciją prekių paklausa išaugo iki 6 kartų, o apyvarta padidėjo 2,5 karto.

"Akropolio" nuolaidų akcijos "Jamam" metu pirkėjai dažniausiai rinkosi vaikiškus drabužius, sporto ir laisvalaikio prekes, avalyne, rūbus – šių prekių paklausa praėjusį šeštadienį vykusios akcijos metu išaugo 2-6 kartus.

Bendra Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų sostinių "Akropolis" apyvarta praėjusį šeštadienį, lapkričio 14 d., siekė 12,4 mln. litų – 2,5 karto didesnė nei įprastą šeštadienį.

"Populiarioji "Jamam" akcija suteikė postūmį prekybai – patenkinti liko ir šimtai tūkstančių pirkėjų, kurie, pirkdami su didžiulėmis nuolaidomis, sutaupė milijonus litų, ir pardavėjai, kurių apyvartos kilo kartais", - sako bendrovės "Akropolis LT" nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Pasak jos, atskirų prekių grupių paklausa nuolaidų akcijos "Jamam" metu kilo iki 6 kartų nei įprastą šeštadienį.

Pasak "Akropolis LT" atstovės pasiteisino tai, kad visos parduotuvės akcijos metu dirbo 2 valandomis ilgiau. Nors per dieną Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių "Akropoliuose" apsilankė daugiau nei 236 tūkst. žmonių, pavyko išvengti itin didelių spūsčių, o pirkėjai galėjo patogiai išsirinkti prekių su nuolaidomis.

Lapkričio 14 d. "Akropoliuose" įvykusi "Jamam" nuolaidų akcija buvo antroji šiais metais. Pirmojoje, pavasarį vykusioje naktinėje "Jamam" akcijoje, per 5 valandas apsilankė 66 tūkst. žmonių.


Šiame straipsnyje: AkropolisJamamnuolaidos

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių