„Iki“ iki 40 proc. mažina daržovių ir vaisių kainas

„Iki“ prekybos tinklas nuo vasario 1 d. visų tinkle parduodamų daržovių ir vaisių kainas savo iniciatyva mažina iki 40 proc.

„Tai nėra vienkartinė akcija, o socialiai atsakingos, ilgalaikės strategijos dalis. Vaisiai ir daržovės vidutiniškai užima penktadalį pirkinių krepšelio, tačiau, norėdami maitintis sveikai ir kokybiškai, žmonės jų turėtų vartoti gerokai daugiau. Garantuojame, kad, sumažinus vaisių ir daržovių kainas, produktų kokybė nesikeis - jie ir toliau išliks tokie pat švieži ir kokybiški, kaip ir iki šiol”, - pranešime spaudai cituojamas „Iki“ prekybos tinklo generalinis direktorius Marcelis Harasztis.

Pasak jo, sumažinęs parduodamų vaisių ir daržovių kainas prekybos tinklas „Iki“ iš jų neuždirbs jokio pelno ar netgi patirs nuostolį, tačiau įgyvendins savo ilgalaikę strategiją.

„Praėjusiais metais aktyviai investavome į plėtrą, šiuos metus pradedame jau turėdami daugiausiai pardavimo taškų Lietuvoje. Nuo šiol aktyviai sieksime būti prekybos tinklu, siūlančiu geriausius produktus už pačią geriausią kainą kasdien. Neabejojame, jog optimizuota tinklo veikla ir solidus akcininkų palaikymas padės mums šių tikslų pasiekti”, - tvirtino M.Harasztis.

Prekybininkų teigimu, žiemos periodas ypač jautrus kainoms. Namuose laikomos rudeninio derliaus vaisių ir daržovių atsargos pasibaigia, o pinigų sveikam maistui įsigyti skiriama mažiau, nes padidėja gyventojų išlaidos būstui ir transportui.

Atsižvelgiant į sunkmečiu sumenkusį vartojimą, vaisių ir daržovių kainų lygis per praėjusius metus „Iki“ prekybos tinkle jau sumažėjo apie 20 proc. Tai padėjo šių produktų vartojimą padidinti dešimtadaliu. Atsižvelgdama į pirkėjų teikiamą prioritetą lietuviškai produkcijai, „Iki“ siekia pateikti kuo daugiau vietinių vaisių ir daržovių, kurių dalis sezono metu sudaro ne mažiau nei 60 proc.


Šiame straipsnyje: iki

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių