- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Panevėžio gatvėmis jau rieda 6 vieninteliai Lietuvoje hibridiniai miesto autobusai – juos, pasinaudojęs Ūkio banko finansavimu ir ES struktūrinių fondų parama, įsigijo UAB „Panevėžio autobusų parkas“. Ūkio banko suteiktas 9,58 mln. litų faktoringo finansavimas leido įmonei sėkmingai sudalyvauti ES struktūrinių fondų paramos projekte ir Klimato kaitos specialiojoje programoje. Todėl artimiausiu metu Panevėžyje pradės važinėti dar 9 modernūs suspaustomis gamtinėmis dujomis varomi autobusai – iš viso miesto gatvėmis riedės 15 modernių ir taupių miesto autobusų.
Bendra „Panevėžio autobusų parko“ naujų autobusų vertė siekia 15 mln. litų, tačiau įmonei jų įsigijimas kainuos kiek mažiau nei 3 mln. litų, nes kita sumos dalis apmokama laimėtų projektų lėšomis. Dar praėjusiais metais dėl augančios Panevėžio savivaldybės skolos įmonei gresiantis nemokumas galėjo sutrukdyti sėkmingai pasinaudoti ES struktūrinių fondų bendruoju finansavimu. Situacija buvo išspręsta pasinaudojus Ūkio banko finansiniu pasiūlymu.
„Išnagrinėjus įmonės situaciją, buvo įvertinti finansiniai iššūkiai, su kuriais susiduria apyvartinių lėšų trūkumą patirianti bendrovė. Sutarėme, kad klientui optimalu būtų pasinaudoti faktoringo paslauga. Numatėme, kad tai suteiks svarbų postūmį įmonės veiklai, siekiančiai pasinaudoti ES siūloma parama. Rezultatą, kurį pavyko pasiekti tinkamai pasitelkus finansinius instrumentus, šiandien jau mato ir Panevėžio gyventojai bei svečiai – mieste važinėja ne tik patogūs ir gražūs, bet ir kur kas mažiau aplinką teršiantys autobusai“, – teigia Ūkio banko Panevėžio filialo valdytojas Antanazas Kazys Liorentas.
Pasak „Panevėžio autobusų parko“ generalinio direktoriaus Rimanto Petukausko, naujieji dyzelinu ir elektra varomi autobusai „Solaris Urbino 12 Hybrid“ Lietuvoje yra naujiena, tačiau jų naudą jau spėjo įvertinti ir keleiviai, ir miesto autobusų parkas.
„Tai vienareikšmiškai visais aspektais teigiamai vertintina mūsų autobusų parko investicija. Galima vardinti daugybę naujųjų autobusų privalumų: jie modernūs, patogūs, saugūs, gražūs, tačiau visų svarbiausia – labai ekonomiški ir draugiški aplinkai. Lyginant su kitais miesto autobusais, šie sunaudoja ketvirtadaliu mažiau degalų“, – sako Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius.
R. Petukauskas pažymi, kad jeigu ne laiku suteikta Ūkio banko finansinė pagalba, greičiausiai galimybę pasinaudoti palankiu ES Sanglaudos fondo bendruoju finansavimu būtų tekę praleisti.
„Ieškodami sprendimo kreipėmės į beveik visus Lietuvos bankus, tačiau būtent Ūkio bankas pasiūlė išeitį. Labai vertiname jų profesionalumą ir lankstumą, leidusį atsinaujinti ne tik miesto autobusų parkui, bet ir gatvėms, į kurias išriedėjo naujieji hibridiniai autobusai“, – teigia R. Petukauskas.
Ūkio bankas yra pirmasis komercinis bankas Lietuvoje, jau trečią dešimtmetį teikiantis patikimas paslaugas plačiame nuosavame klientų aptarnavimo tinkle, kurį sudaro daugia kaip 60 padalinių visoje šalyje. Ūkio bankas aktyviai bendradarbiauja su verslo įmonėmis, teikdamas joms aktualius finansinius sprendimus ir pasiūlymus. Bankas ypač daug dėmesio skiria smulkiajam ir vidutiniam verslui bei įmonėms, dirbančioms šalies regionuose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Armonaitė: GPM dalies perskirstymas gynybai savivaldybių pajamų nemažintų1
Prezidentui sukritikavus Laisvės partijos siūlymą dalį papildomų lėšų gynybai surinkti perskirstant savivaldybėms tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, partijos pirmininkė Aušrinė Armonaitė sako, kad savivaldos pajamos ...
-
Apklausa: daugiau nei pusė gyventojų pritaria draudimui rusams ir baltarusiams įsigyti NT3
Beveik šeši iš dešimties gyventojų pritaria draudimui Rusijos ir Baltarusijos piliečiams įsigyti nekilnojamojo turto Lietuvoje, rodo Notarų rūmų ketvirtadienį paskelbta bendrovės „Vilmorus“ apklausa. ...
-
Seimas balsuos, ar griežtinti taksi ir pavežėjų veiklą6
Seimas ketvirtadienį apsispręs, ar nuo 2025-ųjų sugriežtinti taksi ir pavežėjų veiklą – parlamentarai balsuos dėl naujus apribojimus ir įpareigojimus numatančių Kelių transporto kodekso pataisų. ...
-
Seimas balsuos dėl sankcijų pratęsimo rusams, baltarusiams, vėl siūloma riboti keliones
Parlamente ketvirtadienį numatytas galutinis balsavimas dėl nacionalinių sankcijų pratęsimo Rusijos ir Baltarusijos piliečiams. ...
-
Ministrė: pasirinkus amunicijos gamyklos vietą, reikės priimti sprendimus dėl kompensacijų2
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad Vyriausybė turės priimti sprendimus dėl sklypo ir kompensavimo mechanizmo Lietuvos sveikatos mokslų universitetui (LSMU), kurio valdomoje žemėje netoli Baisogalos ketinama statyti &b...
-
G. Skaistė: norint patenkinti gynybos poreikius reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių2
Finansų ministrė Gintarė Skaistė teigia, kad norint rasti finansavimą patenkinti išaugusius gynybos poreikius, reikės kompleksinio sprendimo dėl mokesčių. ...
-
Prezidentas nepalaiko siūlymo gynybą finansuoti iš savivaldybėms tenkančios GPM dalies2
Prezidentas Gitanas Nausėda sako nepalaikantis Laisvės partijos siūlymo dalį papildomų lėšų gynybai surinkti perskirstant savivaldybėms tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį. ...
-
I. Vėgėlės šeimos valdoma „Vilpra“ galimai apeidinėjo sankcijas Rusijai ir Baltarusijai19
Kandidato į prezidentus Igno Vėgėlės šeimos kontroliuojama šildymo sistemų prekybos ir įrengimo grupė „Vilpra“ į Kirgiziją eksportuodama kondicionierius galimai apeidinėjo Europos Sąjungos (ES) sankcijas Rusijai ir Baltarus...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai3
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA6
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...