Grupinio apsipirkimo portalai auga kaip ant mielių

Prieš daugiau nei dvejus metus startavusių grupinio pirkimo portalų apyvartos auga kaip ant mielių, rašo „Verslo žinios“.

Didžiausia grupinio pirkimo portalų grupė Baltijos šalyse „Cherry media“ per 10 šių metų mėnesių pasiekė 74 mln. litų apyvartą - ji daugiau kaip dvigubai didesnė nei pernai tuo pat metu.

Grupė tikisi, kad šiemet pirkėjai per jų portalus iš viso išleis daugiau nei 90 mln. litų, vien grupės portalai Lietuvoje šiemet turėtų pasiekti 50 mln. litų apyvartą.

„Cherry media“ generalinio direktoriaus Aldo Kirvaičio nuomone, grupė jau tapo didžiausia mažmeninės internetinės prekybos bendrove Baltijos šalyse.Kitą grupinio pirkimo portalą kartu.lt valdanti bendrovė „Diginet LT“ šiemet planuoja pasiekti apie 15 mln. litų apyvartą, pernai ji buvo 5-6 mln. litų.

„Pigu.Lt“ Lietuvoje ir Latvijoje per šiuos metus tikisi pasiekti 80 mln. litų apyvartą, Lietuvoje pardavimai turėtų sudaryti apie 60 mln. litų. Greičiau nei per metus interneto prekybininkė planuoja įžengti ir į Estijos rinką.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Atoske

Atoske portretas
Kaip nepirksi is tokiu portalu jei ju pasiulymai yra labai praktiski, sutaupoma nemazai pinigu... Pats naudojuosi kuponai.lt paslaugomis tai sutaupau kartais pirkdamas 1 daikta apie 40-20lt, o kartais net koki 100lt
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių