Geriausią lauko reklamą sukūrė lietuviai

Tarptautiniame įmonių grupės „JCDecaux“ surengtame konkurse lauko reklamos operatoriaus UAB „JCDecaux Lietuva“ ir AB Lietuvos radijo ir televizijos centro bendras projektas „Visuomeninio transporto stotelėse – 4G ryšio tiltas tarp Vilniaus ir Kauno“ pripažintas geriausiu. Netradicinės lauko reklamos konkurse varžėsi „JCDecaux Group“ įmonės 25 šalyse. Lietuviai šiame konkurse nugalėtojais tapo pirmą kartą.

Balandžio 28 – gegužės 11 d. Vilniaus ir Kauno visuomeninio transporto stotelėse netradiciniu būdu buvo demonstruojamos naujos kartos (4G) mobiliojo interneto MEZON galimybės. Laukdami autobuso ar troleibuso, vilniečiai ir kauniečiai galėjo vienas kitam nusišypsoti, pamojuoti ranka, pasišnekėti ir palinkėti geros dienos. Realiu laiku vaizdas ir garsas į stotelėse įmontuotus monitorius buvo perduodamas mobiliojo 4G interneto MEZON ryšiu.

„Aukščiausias netradicinės lietuviškos lauko reklamos įvertinimas įrodo, jog pasitelkus išmonę, įvairių produktų ar paslaugų reklamą galima padaryti įdomesnę bei patrauklesnę. Netradiciniai sprendimai yra ne tik įdomūs žmonėms, bet tuo pačiu atneša ir daugiau naudos užsakovams bei puošia mūsų šalies miestus“, – sako UAB „JCDecaux“ generalinė direktorė Žaneta Fomova.

Jos teigimu, ryšio technologijų pažanga ir kūrybiškas požiūris į reklamą davė puikų rezultatą – Lietuvos lauko reklamos specialistų sprendimas novatoriškumu išsiskyrė iš visų 25 konkursui pateiktų projektų.

Netradicinius lauko reklamos sprendimus konkursui šiemet pristatė: Australija, Austrija, Belgija, Hong Kongas, Indija, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jungtinė Karalystė, Kinija, Korėja, Kroatija, Lietuva, Liuksemburgas, Nyderlandai, Norvegija, Prancūzija, Portugalija, Rusija, Singapūras, Slovakija, Suomija, Švedija, Vokietija.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių