Futbolo čempionato pergalės skatina dirbti geriau

Pasaulio futbolo čempionato rungtynių rezultatai tiesiogiai veikia darbuotojų efektyvumą, rodo HP užsakymu 11 Europos valstybių atliktas tyrimas. Daugiau nei pusė apklausos dalyvių rytais po rungtynių, pasibaigusių jų nacionalinės futbolo rinktinės pergale, tikino dirbantys efektyviau ir produktyviau.

Tyrimas, kuris buvo atliktas vykstant šių metų Pasaulio futbolo čempionato rungtynėms grupėse, parodė, jog labiausiai futbolininkų pergalės pagerina Didžiosios Britanijos bei Nyderlandų smulkaus ir vidutinio verslo įmonių darbuotojų efektyvumą. 63 proc. britų ir 62 proc. olandų respondentų tvirtino dirbantys efektyviau rytais po rungtynių, pasibaigusių jų nacionalinės futbolo rinktinės pergale.

Tuo tarpu dauguma vokiečių tikino, jog jų darbas po nacionalinės futbolo rinktinės pergalės tampa mažiau efektyviu. Tik 47 proc. respondentų teigė, kad Vokietijos nacionalinės futbolo rinktinės pergalės teigiamai įtakoja jų darbo produktyvumą po rungtynių. Tačiau olandams ir ispanams jų futbolo rinktinių pergalės yra geras impulsas efektyviam darbui. 56 proc. abiejų šalių respondentų patvirtino, jog jų nacionalinės futbolo rinktinės pergalės teigiamai įtakoja ir didina jų darbingumą rytais po pergalingų rungtynių.

Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, Pasaulio futbolo čempionatas darbovietėse gali sukurti netikėtą pakilimą ir atsidavimą darbui, ypač jei futbolu besidomintiems darbuotojams yra suteikiama galimybė savo dienotvarkę pritaikyti prie futbolo rungtynių transliacijų.

„Pasaulio futbolo čempionatas paprastai suvienija žmones, jis įtraukia net ir tuos, kurie visiškai nesidomi futbolu. Savaime suprantama, kad susidomėjimas šiuo įvykiu ir pasinaudojimas jo sukurta komandine dvasia gali tik sustiprinti verslą – ir prieš rungtynes, ir po jų, – kalbėjo L. Casado. – Pats esu ispanas ir  tikiuosi, kad kolegų efektyvumas darbe tęsis ne tik ryte po pergalės, tačiau truks bent savaitę po jos“.

Tyrimas yra šią vasarą HP vykdomos kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ dalis. Jos tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Kampanija siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai ir užsiėmimai, laikomi pašaliniais, darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą.


Šiame straipsnyje: pasaulio futbolo čempionatas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių