„The Economist" pirmą kartą reklamuojama Lietuva

Įtakingame ekonominiame savaitraštyje ,,The Economist" pasirodė Lietuvos, kaip patrauklios šalies investuotojams, reklama. Reklaminę akciją šio leidinio verslo skiltyje inicijavo Lietuvos ekonominės plėtros agentūra.

,,Pasaulio verslo visuomenė mažai žino apie Lietuvą. Todėl, pagal Vyriausybės patvirtiną Investicijų skatinimo 2008-2013 metų programą, numatyta gerinti Lietuvos kaip palankios investuoti šalies įvaizdį. Manome, kad reklama prestižiniame pasauliniame žurnale - puikus startas Lietuvos garsinimui pasauliniu mastu", - sako agentūros generalinis direktorius Titas Anuškevičius.

Šios reklaminės akcijos metu apie Lietuvą sužinos daugiau nei milijonas ,,The Economist" skaitytojų. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių