Draudimo įmonės dalinsis skolininkų sąrašais

Ne gyvybės draudimo įmonės, siekdamos gerinti klientų atsiskaitymo kultūrą bei didesnį dėmesį skirti  sąžiningiems klientams, tarpusavyje keisis duomenimis apie prisiimtų įsipareigojimų draudikams nevykdančius Lietuvos gyventojus ir įmones.

Tai užtikrinti padės Lietuvos draudikų asociacijos sukurta Draudikų skolininkų administravimo informacinė sistema.

„Draudimo bendrovės savo klientams siekia pasiūlyti kokybiškas, bet nebrangias paslaugas. Tačiau draudimo paslaugas teikiančios įmonės susiduria su nesąžiningais klientais, kurie turėdami ir nevykdydami finansinių įsipareigojimų vienoje draudimo bendrovėje, kreipiasi į kitą. Tokiu būdu draudimo bendrovės patiria nuostolius, kuriuos priverstos padengti, didinant paslaugų kainą sąžiningai įsipareigojimus vykdantiems klientams“, – teigia Lietuvos draudikų asociacijos direktorius Andrius Romanovskis.

Draudikų skolininkų administravimo informacinę sistemą kurs ir administruos kreditų biuras „Creditinfo“, kuris taip pat yra sukūręs Skolininkų administravimo informacinę sistemą (SAIS).

Šia sistema naudojasi visos, Lietuvoje veiklą vykdančios, kredito įmonės, mobiliojo ryšio operatoriai, skirstomieji tinklai ir kt. SAIS sudaro informacija apie Lietuvos gyventojų ir įmonių pradelstas skolas telekomunikacijų, komunalinių paslaugų, finansų ir kitiems ekonomikos sektoriams.

Naujoji Draudikų skolininkų administravimo informacinė sistema yra paremta kitose Europos šalyse taikoma praktika.

„Visų pirma, su įsipareigojimų nevykdančiu klientu, bendrovė bando susitarti, nepavykus išspręsti problemos, jis įspėjamas, o jeigu nepadeda ir tai, tuomet įmonė duomenis, apie įsipareigojimų nevykdantį gyventoją ar bendrovę, perduoda kitiems šio sektoriaus dalyviams. Tokiu būdu nesąžiningam klientui gerokai sunkiau išsiderėti palankias atsiskaitymo sąlygas kitoje bendrovėje“, – teigia kreditų biuro „Creditinfo“  generalinis direktorius Andrius Bogdanovičius.

Draudikų skolininkų administravimo informacinė sistema skirta keistis duomenimis tik apie tuos klientus, kurie sistemingai bando piktnaudžiauti ir sąmoningai nevykdo įsipareigojimų. Todėl klientams, kurie atsitiktinai pavėlavo atsiskaityti, nevertėtų nerimauti, nes jų duomenys nebus traukiami į sistemą.


Šiame straipsnyje: skolaDraudimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių