Daugiausiai klientų pernai pabėgo iš „Omnitel“

Pernai tęsėsi mobiliojo ryšio operatorių karas dėl abonentų. Pasinaudoję numerio perkėlimo paslauga daugiausiai klientų paliko bendrovę „Omnitel“.

Praėjusiais metais žmonės toliau intensyviai migravo tarp mobiliojo ryšio operatorių. Dėl to daugiausiai praradimų patyrė bendrovė „Omnitel“. Susumavus visus klientus, kurie pasinaudojo galimybe pakeisti operatorių nepakeitus numerio, paaiškėjo, kad „Omnitel“ abonentų skaičius sumažėjo daugiau nei 38 tūkstančiais.


Daugiausiai klientų perbėgo į kitus du didžiuosius operatorius – „Bitės“ abonentų skaičius išaugo daugiau nei 12 tūkst., „Tele2“ – beveik 19 tūkst.

„Omnitel“ atstovai „Panoramai“ teigė, kad iš šios bendrovės daugiausia migruojama, nes ji turi didžiausią reguliaraus mokėjimo abonentų skaičių.

Tačiau, pavyzdžiui, „Bitės“ ir „Tele2“ atstovai vertina, kad 2010-aisiais, kaip ir 2009-aisiais, klientus pas konkurentus viliojo neįtinkanti kainodara.

„Klientai labai ilgai prisimena, ką padarai praeityje, didžiausią įtaką daro „Omnitel“ asmeninio plano įvedimas į rinką. Jis buvo įvestas 2009 m., bet pasekmes klientai jaučia iki šiol. Jie vis dar nepatenkinti savo operatoriumi ir ieško atlernatyvų“, – sakė Jūratė Puodžiukaitė, „Bitės Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.

„Lietuvoje žmonės jautrūs kainai ir naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga jie ieško būtent kainos, ne kažko kito. Dėl to mes turime tokius rezultatus“, – teigė Mindaugas Ubartas, „Tele2“ Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorius.

2009-aisiais, kai pasirodė „Omnitel“ „Asmeninis“ mokėjimo planas, bendrovė neteko beveik 50 tūkst. numerio perkėlimo paslauga pasinaudojusių klientų.

Mobiliojo ryšio operatoriai ne ką mažiau nuožmią kovą prognozuoja ir šiemet.

„Omnitel“ atstovai aiškina, kad jų stiprioji pusė pritraukiant kitų operatorių klientus bus didelis paslaugų spektras, tarp kurių –plačiausias 3G ryšio tinklas. „Tele2“ sako, kad ir toliau viliojant kitų operatorių abonentus pagrindinis kompanijos pranašumas bus kaina. „Bitė Lietuva“ tvirtina, kad jos klientą trauks kainos ir kokybės santykiu.

Be to, operatorai žada daugiau pastangų dėti išlaikant senuosius, o ne perviliojant naujus klientus.

Nors operatoriai teigia, kad dėl didžiulės konkurencijos paslaugų kainos jau arti dugno, kai kurie iš jų neatmeta, kad ir šiemet mobiliojo ryšio įkainiai dar gali šiek tiek smukti.


Šiame straipsnyje: Omnitel

NAUJAUSI KOMENTARAI

taip

taip portretas
ir mus seima perejo is Omnitel i Bite. 10 metu buvome ju klijentai, ir jokio pasiulymo uz lojaluma,tik standartines sutartys ir nieko konkreciai nieko. Tad numeris nesikeite, prakalbama suma liko panasi, tiesiog is principo nusibodo aptinges ir nevertinantis savo klijentu operatorius.

Armand

Armand portretas
Tai kad omnitelis vienu metu labai protingu statėsi. Ar jiems atrodė, kad vartotojai debilai, ar vadybininkai jų labai protingi buvo. Viena aišku, vartotojai prarasti, reputacija sugadinta.

siberia

siberia portretas
Tai kad lopai tie omnitel, siulo paslaugas paskui pamirsta ka siulo, tai naciort tokie lopai reikalingi
VISI KOMENTARAI 23
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių