„Čili“ veiklą pernai įvertino 4500 lankytojų

Pernai 11 metų taikoma galimybe pareikšti savo nuomonę apie "Čili" restoranus telefonu ir elektroniniu paštu pasinaudojo daugiau kaip 4500 lankytojų.

Pasak restoranų tinklo administracijos, nors pasitaiko ir skundų, besikreipiantieji dažniausiai dėkoja už gerą ir operatyvų padavėjų, barmenų darbą bei skanų maistą.

„Dirbant aptarnavimo srityje, ypač svarbu užsitikrinti grįžtamąjį ryšį iš klientų. Tai vienas iš efektyviausių būdų sužinoti savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Šiais metais mūsų „karštąja linija“ pasinaudojo daugiau kaip 500 klientų. Apibendrinus pateikiamų nuomonių, atsiliepimų srautą, galima išskirti, kad apie 68 procentus sudaro teigiami skambučiai ir laiškai bei pasiteiravimai apie „Draugų“ kortelę, o likusią dalį – pastabos ar nusiskundimai bei prašymai suteikti informaciją apie darbo laiką, adresą, kontaktinį restorano telefoną“, - sakė „Čili Holdings“ Marketingo departamento direktorė Irma Korsakaitė.

Pagyrimai iš klientų dažniausiai adresuojami personalui. Asmeniškai dėkojama padavėjams, taip pat prašoma perduoti padėkas ir virtuvės darbuotojams už puikų jų ruoštų patiekalų skonį, kokybę. „Tai pats maloniausias mūsų darbo įvertinimas,“ – pridūrė I. Korsakaitė.

Klientų nuomonės dėl personalo galimų klaidų arba neįtikusio patiekalo sudaro tik apie 0,01 proc. viso „Čili“ restoranų lankytojų srauto. Pasitaiko lankytojų nusiskundimų dėl aptarnavimo ar patiekalų. Visada priimama konstruktyvi, teisinga kritika, stengiamasi atsižvelgti į klientų išsakytas pastabas. Gerinami maisto gamybos ir aptarnavimo procesai - klientų pastebėjimai tampa puikia medžiaga ir personalo vidiniams mokymams, tobulinimuisi.

„Kiekviena klientų pastaba yra registruojama ir nedelsiant perduodama konkretaus padalinio atsakingam asmeniui. Aiškinamasi situacija, papildomai susisiekiama su pastabas išsakiusiu svečiu ir visais atvejais ieškoma sprendimo siekiant, kad klientas liktų patenkintas. O konkrečius pavyzdžius analizuojame vidiniuose mokymuose“, - teigė I. Korsakaitė.


Šiame straipsnyje: Čili

NAUJAUSI KOMENTARAI

Alina

Alina portretas
Reklamą varo. Čili- vienintėlė vietą, kur nebeinu. Padavėjų nesulauksi, o paskutinį kartą išvis apsinodijau. Taigi užteko. Pilna daug geresniu kavinių.

mano atvejis kitoks

mano atvejis kitoks portretas
esu patenkintas cili darbu ir ju kokybes telefonu. teko pasiskusti vieno padavejo darbu, tai sulaukiau kompensacijos, kad ir simbolines ir to padavejo daugiau nebemaciau :) vadinasi reakcija tikrai yra. kitas reikalas padaveju apranga... tragedija. butu laikas pagalvoti apie permainas.

meatloaf

meatloaf portretas
kas pakels šuniui uodegą, jei ne pats :)
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių