„Čili“ konkurse patiekalus kurs darbuotojai ir svečiai

Didžiausio šalyje restoranų tinklo „Čili“ padalinių darbuotojai  varžysis konkurse kurdami patiekalus ir gėrimus. Atsižvelgiant į restoranų svečių pageidavimus pagaminti kūriniai vėliau papildys restoranų meniu, o nugalėtojai bus apdovanoti solidžiomis piniginėmis premijomis.

Geriausio gėrimo bei patiekalo konkurse „Čili Kaimas“, „Čili Pica“, „Čili Kinija“ ir „Tokyo“ restoranų padaliniai varžysis tarpusavyje. Tačiau į procesą stengiamasi įtraukti ir restoranų lankytojus. Būtent į jų išsakytus pastebėjimus, pageidavimus privalės atsižvelgti konkurso dalyviai.

„Šia akcija tikimės padidinti darbuotojų motyvaciją, kūrybiškumą bei kiekvieno restorano komandinę dvasią, nes konkurse dalyvaus visas padalinio kolektyvas – tiek gėrimą ar patiekalą kuriantys, tiek jį parduodantys darbuotojai. Be to, „Čili“ restoranų darbuotojams tai puiki proga kasdieniame darbe realizuoti savo kūrybinius polėkius. Tuo pačiu stengiamės glaudinti ryšius su savo svečiais“, - sakė bendrovės „Čili Holdings“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

Prie konkurso  prisijungę „Čili“ restoranų tinklo lankytojai – iki gruodžio pradžios atėjusieji pavalgyti anketoje gali pasiūlyti, kokį gėrimą ar patiekalą galėtų sukurti restorano kolektyvas, o gal turės konkretų pageidavimą, koks patiekalas turi papildyti restoranų meniu.

„Šis konkursas mums užtikrins grįžtamąjį ryši su klientais, suteiks galimybę geriau sužinoti, kokių patiekalų ir gėrimų pasigenda mūsų svečiai. Pagal jų pageidavimus pagaminti gėrimai ir patiekalai jau kitąmet pasirodys mūsų restoranų valgiaraščiuose“, - teigė I. Baikovskis.

Jau tradiciniu tapęs „Čili“ padalinių konkursas sulaukia didžiulio darbuotojų susidomėjimo. Tai puiki galimybė pademonstruoti savo profesinius gebėjimus tiek maisto gaminimo, tiek pardavimų srityse.


Šiame straipsnyje: Čili

NAUJAUSI KOMENTARAI

apie cili

apie cili portretas
Jau geriau darbuotojams salygas gerinkit, o tai prarandate klientu ir dar daugiau pinigu. Zinau, kad noredami sutaupyti, vakare palieka virtuveje po viena zmogu - o vakaras, kaip tik tas metas kai buriuojasi klientu srautas.... Ne karta buvo atveju, kai pralaukus valanda uzsisakytu patiekalu, jie yra atsaukiami ir klientas iseina piktas... CIli sutaupe ta vakara 30 Lt ant algos, bet prarado uzsakymu uz kokius 300 Lt + tas klientas jau ateityje nebeis, bei ikalbes dar kai ka neiti.... Taigi - darykite isvadas vadovai

-

- portretas
Sitiems neduodu uzdirbt ne lito!
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių