Būsto draudimo internetu apimtys pernai išaugo dukart

Lyginant su 2011 m. internetu sudarytų draudimo sutarčių skaičius pernai išaugo perpus, rodo bendrovės Seesam Insurance AS Lietuvos filialo duomenys. Tuo pačiu laikotarpiu 49 proc. augo ir pasirašytų draudimo įmokų apimtys.

Kauniečiai ir klaipėdiečiai internetu pasirašė po 13 proc. visų būsto draudimo sutarčių, o vilniečiai – 71 proc. „Dažniausiai savo būstą internetu draudžia 26-50 metų amžiaus vilniečiai. Kaip ir anksčiau populiariausia drausti 45-65 kv. m ploto butus, kurie sudaro 42 proc. apdraustų objektų“, – teigia Seesam plėtros projektų vadybininkė Gintarė Strazdienė.

Butai sudaro didžiąją dalį – 86 proc. internetu apdraustų objektų, tačiau 2012 metais internetu apdraustų namų skaičius išaugo beveik triskart. „Pastebėjome, kad žmonės drąsiau internetu draudžia ne tik butus, bet ir vertingesnį nekilnojamąjį turtą, pavyzdžiui namus. Vartotojai pripranta prie draudimo internetu, supranta paslaugos privalumus patogumo ir taupumo atžvilgiu. Todėl manome, jog ir toliau augant būsto draudimo internetu apimtims, ateityje vis didesnę dalį būstą internetu draudžiančių klientų sudarys ne tik vilniečiai, bet ir kituose miestuose bei rajonuose gyvenantys butų ir namų savininkai“, – teigia G. Strazdienė.

Draudžiant būstą galima pasirinkti tris draudimo objektus – nekilnojamą turtą, vidaus turtą ir civilinę atsakomybę. Norėdami pilnai apsaugoti savo finansinius interesus klientai dažniausiai renkasi visus tris draudimo objektus – praėjusiais metais trečdalis visų būstą internetu draudusių vartotojų rinkosi šį variantą ir vidutiniškai už visų trijų draudimo objektų metinį draudimą mokėjo 253 litus.

Elektroninės parduotuvės klientai gali rinktis iš trijų būsto draudimo rizikos paketų: minimalaus, vidutinio ir maksimalaus. Populiariausias yra vidutinis rizikų paketas, kuris suteikia apsaugą gaisro, audros, užliejimo, vagystės, stiklo dūžio, elektros įtampos svyravimų ir kitų rizikų atveju. Dėl plačios draudimo apsaugos ir palankios kainos šį rizikų paketą rinkosi 77 proc. elektroninės parduotuvės klientų. Plačiausią draudimo apsaugą suteikiantį maksimalios rizikos paketą, garantuojantį visų rizikų draudimą, 2012 m. įsigijo 15 proc., o minimalų rizikų paketą – 8 proc. vartotojų.


Šiame straipsnyje: Draudimasbutasinternetas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių