Brangūs degalai verčia smulkiuosius verslininkus koreguoti logistikos planus

Verslas prisitaiko prie nuolat į naujus rekordus besitaikančių degalų kainų, keisdamas logistikos ir plėtros planus.

Vienaip ar kitaip dėl to nukenčia vartotojai, penktadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

Varėnos rajone 14 maisto prekių parduotuvių valdanti įmonė "Staginis" išaugus degalų kainoms automobilius pakeitė taupesniais ir peržiūrėjo plėtros planus, naujas parduotuves atidaro atsižvelgus į jau nusistovėjusius maršrutus: "Jei į kurį nors kaimą prekes reikia vežti atskirai, ten nesikuriame", - apie prisitaikymą sako direktorius Kęstutis Jurgelionis.

Lietuvos smulkiųjų verslininkų ir prekybininkų asociacijos valdybos narys Vaidas Lankauskas, pats prekiaujantis pramoninėmis prekėmis, pastebi tendenciją, kas į turgus prekybininkai iš tolimesnių miestų važiuoja tik savaitgaliais, kai gali sulaukti didesnio pirkėjų srauto: "Prekiautojų iš kitų miestų sulaukiame tik šeštadieniais, nes žmonės skaičiuoja, kad, sumokėjus už degalus ir mokesčius, vienos dienos prekybos išlaidos gali viršyti 100 litų. Juos uždirbti mažėjant vartojimui sunku."

Verslininkas sako, kad krentant pelno maržoms mažėja ir pačių prekybininkų.

Kauno regiono smulkiųjų ir vidutinių verslininkų asociacijos pirmininkas ir "Talismanas tau" savininkas Artūras Mackevičius sako, kad sumažinus reisų skaičių, kad kuo rečiau važiuojant būtų nuvežtas tas pats prekių kiekis kaip anksčiau, atsiliepia produktų kokybei. "Produktai nebe tokie švieži, bet mums per brangu mikroautobusus po parduotuves gainioti kiekvieną dieną", - aiškina jis.

Tačiau jis pastebi, kad brangūs degalai prekiaujantiems kaime teikia ir pranašumų: "Vietiniai žmonės taip pat skaičiuoja ir rečiau važiuoja pirkti į didmiesčius, bet lankosi pas mus", - mažesnio judėjimo naudą įžvelgia A. Mackevičius.


Šiame straipsnyje: degalų kainos

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių