„Baltika Lietuva“ fiksuoja pardavimų stabilizavimąsi

Neaudituotais duomenimis, mažmeninės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Lietuva“ pardavimai buvo 17,8 proc. mažesni nei 2009 m.

Nepaisant neigiamo metinio rezultato, 31 „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvę Lietuvoje valdančios bendrovės pardavimų kreivė kyla aukštyn, rodydama pardavimų stabilizavimąsi ir mažėjantį apyvartos nuosmukį.

Pardavimų stabilizavimosi tendencijas rodo ir ketvirčių rezultatai: trečiąjį 2010 m. ketvirtį pardavimai buvo 14 proc. mažesni nei 2009 m., o ketvirtąjį ketvirtį – 5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu užpernai.    

Motininė „Baltika Lietuva“ bendrovė „Baltika Group“ neaudituotais konsoliduotais duomenimis 2010 m. pardavė prekių už 52.2 mln. eurų, tai yra 8 proc. mažiau nei 2009 m.

Gruodžio pabaigoje bendrovei „Baltika Group“ priklausė 120 parduotuvių 6 Europos rinkose, kurių prekybinis plotas siekia 24,4 tūkst. kv. metrus. Tai 13 parduotuvių mažiau nei 2009 m. – 2010 m. bendrovė uždarė 19, atidarė 6 naujas parduotuves.


Šiame straipsnyje: Baltika Lietuva

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių