„Baltika Group" pelnas išaugo daugiau nei dvigubai

Per trečiąjį šių metų ketvirtį tarptautinė drabužių prekybos bendrovė „Baltika Group" uždirbo 3,09 mln. litų grynojo pelno - 56 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Kaip teigia „Baltika Group" valdybos pirmininkas Meelis Milderis, bendrovė jau išlaukė laikotarpį, kai 2006-2007 metų investicijos į Rytų Europos rinkas buvo laikinai pristabdžiusios pelno augimą. Šiuo metu Rytų Europos rinkos bendrovei yra pelningiausios, nes jos beveik vienintelės Europoje, kur ekonomika ir vartojimas vis dar sparčiai auga.

Sparčiausiai bendrovės pardavimai per trečiąjį šių metų ketvirtį augo Ukrainoje - 23 proc., Rusijoje - 19 proc. ir Lenkijoje - 15 proc. Mažmeninė prekyba Lietuvoje ir Latvijoje augo 3 proc. Vienintelė rinka, kurioje bendrovės pardavimo apimtys sumažėjo (2 proc.) yra Estija.

Daugiau nei pusę mažmeninės prekybos pajamų „Baltika Group" gavo iš drabužių tinklo „Monton". Pardavimai šio tinklo parduotuvėse, lyginant su praėjusių metų trečiuoju ketvirčiu, augo 10 proc., iki 35,09 mln. litų.

„Baltika Grоup" valdo „Monton", „Mosaic", „Baltman" ir „Ivo Nikolo" drabužių prekės ženklus Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. Rugsėjo pabaigoje bendrovei priklausė 125 parduotuvės. Iki metų pabaigos „Baltika Group" planuoja atidaryti iki 11 naujų parduotuvių - keturios jų įsikurs Vilniuje, prekybos centre „Panorama".



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių