Baltijos šalių reklamos žiniasklaidoje rinka pernai smuko 41 proc.

Trijų Baltijos šalių reklamos žiniasklaidoje rinkos apyvarta pernai siekė 241,3 mln. eurų ir buvo 41 proc. mažesnė negu 2008 metais.

Lietuvos rinka pernai buvo didžiausia, o rinkos nuosmukis buvo mažesnis negu Latvijoje, bet didesnis negu Estijoje.

Tyrimų įmonės "TNS Emor" duomenimis, Lietuvos reklamos žiniasklaidoje rinkos apyvarta 2009 metais smuko 39 proc. iki 95,5 mln. eurų. Latvijos rinka smuko 46 proc. iki 74,9 mln. eurų.

Estijos reklamos žiniasklaidoje rinkos apyvarta buvo 1,109 mlrd. kronų (71 mln. eurų) - 36 proc. mažesnė negu metais anksčiau.


Šiame straipsnyje: reklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių