Apie trečdalis įmonių šiemet ketina didinti rinkodaros biudžetus

34,5 proc. didžiųjų Lietuvos įmonių šiemet ketina didinti rinkodaros biudžetus, rodo bendrovės „AdAstra Marketing“ apklausa, rašo „Verslo žinios“.

„Palink“ komercijos ir rinkodaros direktorius Arvydas Rimas teigia, jog bendrovė 2012 metais didins rinkodaros biudžetą.

„Biudžetą didiname dėl įtemptos konkurencinės aplinkos tarp prekybos tinklų ir gerų 2011 metų rinkodaros veiksmų rezultatų“, - teigė A.Rimas.

Pasak jo, būtent rinkodara turėtų padėti išgyventi sudėtingomis ekonominėmis sąlygomis. Prekybos tinklai užima pirmą vietą pagal reklamai išleidžiamus pinigus Lietuvoje.

Kiek daugiau nei pusė apklaustųjų biudžetų nekeis ir viena iš tokių bendrovių, tikėtina, bus „Omnitel“, rašo „Verslo žinios“. „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas laikosi nuomonės, kad rinkodaros veiksmai 2012 metais telekomunikacijų rinkoje išliks tokie pat intensyvūs kaip ir pernai. Telekomunikacijų operatoriai yra vieni didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje.

Bendrovės „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė sakė, jog tiek Lietuvoje, tiek Europoje ekonominė padėtis yra gana sudėtinga ir sunkiai prognozuojama.

„Todėl šiais metais sąnaudų valdymas ir konkurencingumo išlaikymas bus svarbiausi uždaviniai“, - sakė L.Muižienė.

Dėl kritusio vidaus vaitojimo „Maxima LT“ investuos į parduotuvių atnaujinimą, konkurencingų kainų išlaikymą, o rinkodaros biudžetą mažins, tačiau daug dėmesio pardavimų skatinimui. Bendrovė žada plėtoti reklaminių žurnalų ir lankstinukų leidybą. Rinkodaros biudžetą mažinti ketina ir bendrovė „Tele2“.

„Stebime pasaulines rinkas ir puikiai suprantame, kad neaiškumas jose gali greitai virsti nuosmukiu, todėl esame daug lankstesni nei iki šiol ir rinkodaros biudžetą peržiūrėsime kelis kartus per metus“, - teigė „Tele2“ klientų išlaikymo vadovas Ignas Brazdauskas.

Pasak jo, 2012 metų biudžetas, palyginti su 2011 metais, bus 20 proc. mažesnis.
Reklamos ir rinkodaros paslaugų bendrovės „AdAstra Marketing“ apklausos duomenimis, biudžetą mažinti ketina 14,2 proc. iš 113 apklaustų stambiausių Lietuvos įmonių. Dauguma jų biudžetą mažins iki 20 procentų.


Šiame straipsnyje: Rinkodarasverslasekonomika

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių