Apie trečdalis įmonių šiemet ketina didinti rinkodaros biudžetus

34,5 proc. didžiųjų Lietuvos įmonių šiemet ketina didinti rinkodaros biudžetus, rodo bendrovės „AdAstra Marketing“ apklausa, rašo „Verslo žinios“.

„Palink“ komercijos ir rinkodaros direktorius Arvydas Rimas teigia, jog bendrovė 2012 metais didins rinkodaros biudžetą.

„Biudžetą didiname dėl įtemptos konkurencinės aplinkos tarp prekybos tinklų ir gerų 2011 metų rinkodaros veiksmų rezultatų“, - teigė A.Rimas.

Pasak jo, būtent rinkodara turėtų padėti išgyventi sudėtingomis ekonominėmis sąlygomis. Prekybos tinklai užima pirmą vietą pagal reklamai išleidžiamus pinigus Lietuvoje.

Kiek daugiau nei pusė apklaustųjų biudžetų nekeis ir viena iš tokių bendrovių, tikėtina, bus „Omnitel“, rašo „Verslo žinios“. „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas laikosi nuomonės, kad rinkodaros veiksmai 2012 metais telekomunikacijų rinkoje išliks tokie pat intensyvūs kaip ir pernai. Telekomunikacijų operatoriai yra vieni didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje.

Bendrovės „Maxima LT“ Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė sakė, jog tiek Lietuvoje, tiek Europoje ekonominė padėtis yra gana sudėtinga ir sunkiai prognozuojama.

„Todėl šiais metais sąnaudų valdymas ir konkurencingumo išlaikymas bus svarbiausi uždaviniai“, - sakė L.Muižienė.

Dėl kritusio vidaus vaitojimo „Maxima LT“ investuos į parduotuvių atnaujinimą, konkurencingų kainų išlaikymą, o rinkodaros biudžetą mažins, tačiau daug dėmesio pardavimų skatinimui. Bendrovė žada plėtoti reklaminių žurnalų ir lankstinukų leidybą. Rinkodaros biudžetą mažinti ketina ir bendrovė „Tele2“.

„Stebime pasaulines rinkas ir puikiai suprantame, kad neaiškumas jose gali greitai virsti nuosmukiu, todėl esame daug lankstesni nei iki šiol ir rinkodaros biudžetą peržiūrėsime kelis kartus per metus“, - teigė „Tele2“ klientų išlaikymo vadovas Ignas Brazdauskas.

Pasak jo, 2012 metų biudžetas, palyginti su 2011 metais, bus 20 proc. mažesnis.
Reklamos ir rinkodaros paslaugų bendrovės „AdAstra Marketing“ apklausos duomenimis, biudžetą mažinti ketina 14,2 proc. iš 113 apklaustų stambiausių Lietuvos įmonių. Dauguma jų biudžetą mažins iki 20 procentų.


Šiame straipsnyje: Rinkodarasverslasekonomika

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Antstoliams perduotos skolos skandina tiek žmonių, kiek gyvena Kaune
    Antstoliams perduotos skolos skandina tiek žmonių, kiek gyvena Kaune

    Vienas iš dešimties Lietuvos gyventojų turi skolų, perduotų antstoliams. Tai 250 tūkst. žmonių, arba beveik tiek, kiek gyventojų yra Kaune, teigia Nevyriausybinių organizacijų tinklas, renkantis parašus po peticija „Lietuvoj...

    5
  • „Sodra“ atveria daugiau duomenų apie darbuotojų pajamas šalies įmonėse
    „Sodra“ atveria daugiau duomenų apie darbuotojų pajamas šalies įmonėse

    „Sodra“ nuo šiol teikia daugiau viešų duomenų apie įmonių darbuotojų uždirbamas pajamas. Pradėta viešai skelbti įmonių, kuriose yra daugiau nei 20 darbuotojų, atlyginimų mediana, standartinis nuokrypis, 25 proc. kvan...

    2
  • Iš lietuviškų prekių gali likti tik gražūs prisiminimai
    Iš lietuviškų prekių gali likti tik gražūs prisiminimai

    Ar valstybės turi ginti rinkas nuo svetimų pigesnių prekių, o gal turėtų skatinti savo gamintojus? Žmonės yra linkę vertinti, kaip yra geriau jiems asmeniškai, o ne visam pasauliui", – mano buvusi finansų ministrė, parlamentarė In...

    2
  • Lauko prekybai – vienodi nameliai
    Lauko prekybai – vienodi nameliai

    Miestas už 88 tūkst. eurų nupirko vienodus metalinius namelius, skirtus lauko prekybai. Nuo šiol tokiai veiklai licencijas metams įsigiję klaipėdiečiai statiniais galės naudotis nemokamai. Tačiau esą prekeivių yra daugiau nei naujos įrangos....

    7
  • G. Surplys: Kinija ir dalis Europos sieks spartinti prekybą
    G. Surplys: Kinija ir dalis Europos sieks spartinti prekybą

    Žemės ūkio ministras Giedrius Surplys sako, jog Kinija bei 16 Vidurio ir Rytų Europos šalių sieks paspartinti tarpusavio prekybą.  ...

    2
  • V. Šapoka: kova su šešėliu aktuali visai ES
    V. Šapoka: kova su šešėliu aktuali visai ES

    Lietuva palaiko Europos Sąjungoje (ES) svarstomas priemones, kurios leistų geriau bendradarbiauti kovojant su sukčiavimu dėl pridėtinės vertės mokesčio (PVM), teigia finansų ministras Vilius Šapoka. ...

    6
  • Pagal alkoholio vartojimą Lietuva pasaulyje – vis dar pirma
    Pagal alkoholio vartojimą Lietuva pasaulyje – vis dar pirma

    Pagal alkoholio vartojimą Lietuva pasaulyje - vis dar pirma. Tai konstatuota Ekonominio bendradarbiavimo pasaulio organizacijos (EBPO) ataskaitoje, kuri paskelbta penktadienį. Lietuvos sveikatos politikai teigia, kad skaičiai atspindi praeitį, įvedus alko...

    7
  • Rinkliavos išvengs ir per Jonines
    Rinkliavos išvengs ir per Jonines

    Joninių ir tarptautinio folkloro festivalio "Parbėg laivelis" šventinių mugių prekeivius ir paslaugų teikėjus siūloma atleisti nuo rinkliavos. Tam dar turi pritarti miesto taryba. Skaičiuojama, kad dėl to savivaldybė neteks beveik 3 ...

    1
  • Vilnių atranda vis daugiau turistų
    Vilnių atranda vis daugiau turistų

    Sostinėje ir toliau daugėja turistų. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius Vilnius sulaukė 7,5 proc. daugiau svečių nei pernai šiuo laikotarpiu. Daugiausiai - per 40 proc. - išaugo keliautojų srautas iš Vokietijos. ...

    3
  • Lietuvos bankas išleis Joninėms skirtas kolekcines monetas
    Lietuvos bankas išleis Joninėms skirtas kolekcines monetas

    Lietuvos bankas birželio 7 dieną į apyvartą išleis dvi kolekcines monetas, skirtas Joninėms (Rasos šventei), iš serijos „Tradicinės lietuvių šventės“. ...

Daugiau straipsnių