99,99 lito - tai ne 100 litų

Mažmeninės prekybos įmonės įsitikinusios, kad produkto kaina, kuri baigiasi 9, vartotojui daug patrauklesnė nei besibaigianti 0. Vieno Prancūzijos universiteto mokslininkai atliko eksperimentą, po kurio paaiškėjo „magiško" skaičiaus 9 galia.

Tyrėjai pasirinko mažą 22 vietų restoranėlį vakarų Prancūzijos Bretanės regione. Restorano lankytojams buvo pasiūlytas nedidelis meniu, kurio sudėtyje buvo 5 picos, 4 mėsos, 3 žuvies ir 4 salotų patiekalai, rašo naujienų agentūra AFP.

Stebėtojai turėjo ištirti restorano lankytojų elgesį, kai jiems siūloma apvali kaina ir kaina, besibaigianti 9. Pirmąsias dvi tyrimo savaites visos kainos meniu baigėsi apvalia suma 0. Paskui vienos picos kaina buvo sumažinta vienu centu - iki 7,99 eurų. Kitų gi patiekalų kainos liko apvalios. Šios picos pardavimai per savaitę išaugo 15 procentų. Pica tapo populiariausiu restorano patiekalu. Ją užsisakė apie pusė lankytojų.

Dar po kurio laiko visų restorano patiekalų kainos buvo pakeistos ir baigėsi 9. Pirmosios eksperimente dalyvavusios picos pardavimai šiek tiek sumažėjo. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių