1:0 „Maximos" naudai

Dėl reklaminio teksto susikirto dviejų prekybos gigantų „Maximos" ir „Rimi" interesai.

Šiandien Konkurencijos taryba nagrinėjo „Maximos" skundą, kuriame „Rimi" kaltinama dėl kai kuriuose nacionaliniuose bei regioniniuose dienraščiuose paskelbtos lyginamosios reklamos. Joje prekių kainos „Maxima" valdomame prekybos tinkle buvo lyginamos su prekių kainomis „Rimi" prekybos tinkle. Nors lyginamoji reklama yra leidžiama, tačiau ji privalo atitikti Reklamos įstatyme lyginamajai reklamai nustatytus reikalavimus, o vienas svarbiausių reikalavimų - reklama neturi būti klaidinanti.

Konkurencijos tarybos nuomone, reklama, kurioje buvo lyginamos „Rimi" ir „Maxima" kasos prekių čekiuose pateiktos atskirų produktų kainos ir bendras kainų lygis, bei naudojamas trijų kramtomosios gumos burbulus pučiančių iš esmės identiškų merginų atvaizdas (vaizdinė priemonė, primenanti „Maxima" reklamos kampanijos formą), taip pat neatitinka reikalavimų. Toks reklamos pateikimo būdas gali pagrįstai vartotojams formuoti nuomonę, jog reklamoje tokiu būdu lyginami „Maxima" ir „Rimi" prekybos tinklai, pasakant, jog vieni savo kainas „pučia" ir „sprogdina", o „Rimi" dirba ištisus metus, kad čia vartotojai galėtų apsipirkti pigiau.

Atsižvelgusi į skelbtos reklamos mažareikšmį pobūdį, Konkurencijos taryba „Rimi Lietuva" bendrovei skyrė įspėjimą.                                                                



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių