Vengrijos žiniasklaidos prižiūrėtoja pripažino pralaimėjimą

Po dvejus metus trukusių teisinių kovų Vengrijos vyriausybei lojali žiniasklaidos reguliavimo tarnyba suteikė opozicinei radijo stočiai „Klubradio“ nuolatinį radijo bangų dažnį.

„Atitinkamu teismu sprendimu, nugalėtoja išrinkta radijo stotį (Klubradio) valdanti bendrovė“, - sakoma Žiniasklaidos tarybos pareiškime.

Jame nurodoma, kad paskutinį kovo mėnesio Budapešto teismo sprendimą „visi laiko patenkinamu“ ir jis užbaigia „sudėtingą teisinį ginčą“ dėl Žiniasklaidos tarybos sprendimo.

Darbo ir viešosios administracijos tribunolas kovo mėnesį atmetė Žiniasklaidos tarybos sprendimą dėl techninių priežasčių nepatenkinti dažnai premjero Viktoro Orbano vyriausybę kritikuojančios radijo stoties „Klubradio“ prašymą suteikti jai nuolatinį dažnį.

Taryba pareiškė, kad pateiktoje paraiškoje buvo neteisingai pasirašytų lapų.

Ši įtakinga žiniasklaidos kontrolės tarnyba, atsiradusi 2010 metais po V.Orbano dešiniųjų vyriausybės pergalės rinkimuose, tvirtina esanti politiškai neangažuota, nepaisant jos narių ryšių su valdančiąja partija „Fidesz“.

„Žiniasklaidos taryba suprato, kad kova pagaliau baigta, daugiau neliko triukų, neliko kitų galimybių“, - sakė „Klubradio“ teisininkas Richardas Stockas (Ričardas Stokas) naujienų svetainei Index.hu.

„Mums tai didžiulė pergalė, užtikrinanti mūsų egzistavimą dar 12 metų“, - pridūrė jis.

Pagal populiarumą šeštą vietą šalyje užimtanti radijo stotis, kuriuos vidutiniškai kasdien klausosi 400 tūkst. radijo klausytojų, yra antra klausomiausia iš muziką ir žinias transliuojančių Vengrijos stočių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių