Kremlius pasipiktinęs informacijos nutekėjimu iš V. Putino susitikimo

Kremlius trečiadienį užsipuolė bulvarinę interneto svetainę, paskelbusią iš Vladimiro Putino susitikimo su kai kuriais vyriausybės pareigūnais nutekėjusią informaciją, iš kurios galima spėti, jog Rusijos lyderis gali paleisti vyriausybę.

Antradienį vykusiame susitikime dėl prastos aprūpinimo būstais padėties Rusijoje, V.Putinas kalbėjosi su keliais ministrais ir gubernatoriais, o paskui paprašė žurnalistų išjungti kameras ir įnirtingai ėmė kritikuoti visų susirinkusiųjų darbą.

„Arba aš dirbu neefektyviai, arba jūs visi blogai dirbate ir jums reiškia išeiti, - kalbėjo Rusijos lyderis įraše, kurį paskelbė svetainė “Life News„. - Noriu atkreipti jūsų dėmesį į tai, kad šiandien linkstu antrojo varianto link! Manau, kad tai suprantama. Ir kad neturėtumėt jokių iliuzijų“.

Kremliui palanki svetainė „Life News“, dažnai skelbianti sensacingas naujienas apie įžymybes ir apie žiaurius nusikaltimus, šį įrašą pavadino „sensacingu“ ir paskelbė jį po antrašte „Vladimiras Putinas grasina atleisti vyriausybę“.

Problema iškilo ministrui pirmininkui Dmitrijui Medvedevui perskaičius metinę ataskaitą apie vyriausybės darbą parlamente.

Kol tinklaraštininkai spėliojo, ar Kremlius nežinojo apie šį nutekėjimą, ar jo neišprovokavo, V.Putino atstovas Dmitrijus Peskovas svetainės veiksmus pavadino „pasipiktinimą keliančiais ir nepriimtinais etikos požiūriu“.

Tuo tarpu „Life News“ vadovybė pranešė, kad svetainės žurnalistams buvo liepta pasitraukti iš „Kremliaus pulo“ - grupės žurnalistų, kurie skelbia informaciją apie kiekvieną V.Putino viešą susitikimą ar kelionę.

„Po įrašo publikavimo mūsų žurnalistai yra išvaromi iš prezidento pulo“, - paskelbė svetainės redaktorius Ašotas Gabreljanovas viename socialiniame tinkle.

D.Peskovas pareiškė, kad Kremlius „neatmeta galimybės persvarstyti savo santykius su šia grupe“, - informavo naujienų agentūra „RIA Novosti“.

Daugybę naujienų svetainių, tarp jų ir bulvarinę svetainę „Žizn“ prodiusiojantis portalas „Life News“ išpopuliarėjo skelbdamas skandalingą informaciją apie įžymybes ir nusikaltimus.

Tačiau jis taip pat garsėja savo istorijomis, juodinančiomis Rusijos opozicijos atstovus, o iš įrašytų jų pokalbių galima spėti, kad interneto svetainė yra susijusi šu šalies saugumo tarnybomis.

„Kalbant apie “Life (News)„,  nemanau, kad tai buvo nesankcionuotas nutekėjimas“, - rašo rusų politikos apžvalgininkas Olegas Kašinas.

Po to, kai V.Putinas ir D.Medvedevas 2012 metais apsikeitė postais, dauguma apžvalgininkų pradėjo pranašauti, kad, lėtėjant šalies ekonomikos vystymuisi, D.Medvedevui nepavyks išsaugoti posto visą kadenciją.

Nors kol kas ir V.Putinas ir D.Medvedevas neigia gandus apie artėjantį premjero pasitraukimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių