Kinijos cenzūra blokavo prieigą prie laikraščio „The New York Times“

Kinijos cenzoriai penktadienį blokavo internetines paieškas, susijusias su JAV dienraščiu „The New York Times“, taip pat prieigą prie šio leidinio svetainės, kurioje buvo paskelbtas tiriamasis straipsnis apie Kinijos premjero šeimos turtą.

Paieškos kinų kalba su žodžiais „New York Times“ ir „NYT“ buvo blokuojamos populiariame socialiniame tinkle „Sina Weibo“, panašiame į „Twitter“. Įvedus šiuos paieškos žodžius, ekrane pasirodydavo pranešimas, kad rezultatai negali būti parodyti „dėl atitinkamų įstatymų“.

„The New York Times“ oficialios paskyros „Sina Weibo“ tinkle ir jo populiariame varžove „Tencent Weibo“ penktadienį buvo ištrintos, o mėginant jas pasiekti įsižiebdavo pranešimas su užrašu „Tokio vartotojo nėra“.

Abiejuose socialiniuose tinkluose taip pat buvo blokuojamos paieškos pagal premjero Wen Jiabao vardą, tačiau šiuose tinklalapiuose paieškos pagal aukščiausių Kinijos lyderių vardus nuolat blokuojamos.

„Sina Weibo“ ir „Tencent Weibo“ taip pat neleido atlikti paieškos pagal Wen Jiabao žmonos Zhang Beili ir jo sūnaus Wen Yunsongo vardus.

Mėginant tokias paieškas atlikti Kinijoje populiarioje internetinių paieškų sistemoje „Baidu“, pasirodydavo pranešimas, kad „kai kurie rezultatai negali būti parodyti“

Nors 538 mln. Kinijos internautų turi galimybę socialiniuose tinkluose kaltinti korupcija vietos pareigūnus, pranešimai, susiję su aukščiausiais šalies lyderiai reguliariai trinami cenzūros.


Šiame straipsnyje: Kinijacenzūra

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių