Rytai ir minimalizmas
Tai šimtoji kamerinės Eglės galerijos paroda. Jai galeristė pasirinko Sigitos Dackevičiūtės rytietiškos estetikos grafiką ir minimalistinę Aistės Juškevičiūtės tapybą.
Dideli S.Dackevičiūtės grafikos atspaudai, atlikti sausos adatos technika, siejasi su pačios autorės gyvenimo prasmės ir kūrybos priežasčių paieška. Kūrinių pavadinimai (Meditacija, Nirvana) atvirai nusako dailininkės požiūrį į kūrybą, grįstą Rytų religine filosofija. Kūriniuose kartojasi žmogaus profilis, atsisukęs į šviesą. Jo žvilgsnis, lūpos, sėdėsena, rankų padėtis byloja apie žmogaus nušvitimo būsenas, tokias nepanašias į europietiškąjį eureka!.
Racionalių bei iracionalių pradų derinimas pastarųjų metų A.Juškevičiūtės kūryboje byloja apie savitą autorės širdies ir proto dermės paiešką. Anot tapytojos kolegės Ramunės Staškevičiūtės, sąmoningai siekdama apnuoginti meno kūriniams būdingą dualumą, A.Juškevičiūtė stengiasi kuo greičiau priartėti prie pirmapradės kūrybos misterijos. Drobių koloritas sumažintas iki geltonų, mėlynų ar juodų salelių, abstrakčios geometrinės formos - iki pasikartojančio storio linijų.