Geriausias - aludarių bendrovės įvaizdis


2007-04-21
Rūta STANKEVIČIŪTĖ
Geriausias - aludarių bendrovės įvaizdis

Aludariai ketvirtą kartą pelnė visuomenės skiriamą apdovanojimą

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės “Spinter tyrimai” atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad lietuviai labiausiai pasitiki “Švyturio-Utenos alumi”. Stambiausia šalies alaus ir kitų gėrimų gamybos bendrovė pelnė geriausio įvaizdžio titulą.

“Gerai, kad žmonės įvertino didžiules mūsų kolektyvo pastangas. Šis titulas mums labai svarbus”, - atsiimdamas apdovanojimą konferencijoje “PR formos” sakė “Švyturio-Utenos alaus” generalinis direktorius Rolandas Viršilas. Jo nuomone, garbingas apdovanojimas įmonei buvo skirtas ir dėl to, kad aludariai siekia ne tik verslo tikslų - įvairiomis paramos formomis prisidedama prie visuomenės poreikių.

Vienas iš “PR formos” komisijos narių, “Transparency International” Lietuvos skyriaus direktorius Rytis Juozapavičius priminė, kad “Geriausio įvaizdžio bendrove” pretendavo tapti bendrovės, kurių veiklą, vykdomus socialinius ir visuomeninius projektus pastebi ir vertina žmonės.

“Puiku, jei bendrovė ne tik vykdo verslą, bet ir uždirbtu pelnu dalijasi su visuomene - daro gerus darbus ir leidžia apie juos žinoti”, - sakė R. Juozapavičius.

“Švyturys-Utenos alus” yra vienas didžiausių Lietuvoje sporto ir krepšinio rėmėjų - pastaraisiais metais labdarai ir paramai skirta beveik 14 milijonų litų.

“Sąžiningai elgiamės su darbuotojais, visiems suteikiame vienodas galimybes, įvairiais būdais skatiname darbuotojus, siunčiame į mokymus, diegiame inovacijas”, - ieškojo sėkmės priežasčių bendrovės vadovas. Įmonė, anot jo, išsiskiria didelėmis vidinės karjeros galimybėmis, auginama vadovų pamaina, darbuotojai skatinami užimti atsilaisvinusius aukštesnius postus. Praėjusiais metais maždaug pusę naujų darbo vietų užėmė žemesnes pareigas ėję įmonės darbuotojai. Be to, “Švyturio-Utenos alaus” darbuotojams atviri tarptautinės karjeros keliai - būdama “Carlsberg” ir “Scottish&Newcastle” šeimos nare, bendrovė geriausiems specialistams siūlo galimybę siekti tarptautinės karjeros šių kompanijų padaliniuose visame pasaulyje.

Mažiausias atlyginimas įmonėje yra dusyk didesnis už Vyriausybės nustatytą minimalųjį darbo užmokestį, o darbininkų pozicijų atlygis siekia 2,7 tūkstančio litų. Bendrovė moka pašalpas darbuotojams, auginantiems mokyklinio amžiaus vaikus, vienišiems tėvams, šventines pašalpas susituokusiesiems, susilaukusiems vaikų, priedus prie apmokėjimo už kasmetines atostogas, finansiškai padeda nelaimės ištiktiems darbuotojams.

Apklausos rodo, kad visuomenė palankiai vertina “Švyturio-Utenos alų” - įmonė pastaraisiais metais susižėrė keturis garbius apdovanojimus. 2003 ir 2005 metais ji buvo pripažinta geriausios reputacijos bendrove, o 2004 metais laimėjo tyrimų, reklamos ir informacijos monitoringo bendrovės “TNS Gallup” skelbtus stipriausios bendrovės rinkimus.

R.Viršilas didžiuojasi ir bendrovės prekės ženklais: “Švyturio” alaus ženklas dažnai laimi tarptautinius apdovanojimus ir rinkodaros konkursų prizus, “Utenos alaus” ženklas įsitvirtino stipriausių Lietuvos prekių ženklų viršūnėje, o “Carlsberg” - vienas žinomiausių alaus ženklų pasaulyje. Savo rinkose lyderio pozicijos atitenka sidrui “Kiss”, mineraliniam vandeniui “Vichy Classique” ir “Montavit”.

Į naujus įrengimus ir gamybos pajėgumų didinimą šįmet bendrovė planuoja investuoti 4,7 mln. litų.

Per 2006 metus “Švyturio-Utenos alus” gavo 421 mln. litų pajamų, 19 procentų daugiau negu 2005 metais, kai įmonės apyvarta sudarė 353 mln. litų. Pernai bendrovė pagamino 176,5 mln. litrų įvairių gėrimų, iš jų 8,3 mln. litrų eksportuota. Daugiausia produkcijos išvežama į Didžiąją Britaniją, Airiją, JAV, Rusiją, Estiją, Latviją.